{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Lotte M
Lotte M
Tilmeldt:
1. feb 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Årrrh hjælp {{forumTopicSubject}}



Kender ikke siden herinde, men har fået et tip fra en veninde om at der måske var nogle der kunne give mig et svar.

Sagen er den jeg var i byen med nogle gamle veninder jeg ikke har set i laaang tid i Lørdags.. Har før boet i byen, så kender de fleste der går i byen der.
Jeg går meget sjældent i byen så der går ikke så lang tid før jeg jo bliver ret så meget fuld smiley

Men nu til det.. jeg møder en pige som jeg tidligere har været ret så gode veninder med. Vores venskab gik i stykker pga. en fyr, (min ekskæreste og nu hendes kæreste) det starter med vi kommer op at skændes lidt og udvikler sig så til noget værre rod hvor vi ender på jorden og slår lidt på hinanden..
Alt dette er kun noget jeg husker glimt fra og har fået fortalt, men efter hvad mine veninder siger, så har jeg slået pigen først smiley

Hun har nu meldt mig til politiet og jeg skal forvente at skulle til afhøring og i retten.

Er der nogen der kan svare mig på hvordan jeg står i denne situation? Jeg har en datter på snart halvandet år, bor sammen med min kæreste (ikke hendes far), er pt. i praktik og skal igang med min uddannelse til August. Er bare så nervøs for de vil tage hende fra mig.. og at jeg får en dom fordi jeg har været så dum at gå i byen og drikke mig fra sans og samling.

Ved heller ikke hvordan jeg skal forholde mig nu.. Om jeg skal sende en besked til hende og sige undskyld (kan jo som sagt ikke huske det) eller om det bare er bad luck for mig og at jeg så må tage min lærestreg..

Håber nogen kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årrrh hjælp
  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   1. feb 2011 Tania ja det var også det jeg havde tænkt ? har så lige snakket med min mor om det i telefonen idag og hun siger at når hun allerede har meldt mig kan de ikke tage en anmeldelse tilbage igen..

    desværre tvivler jeg også på at det ville hjælpe noget da det jo var mig der var for dum at slå hende. at sende den besked ville mere være for min samvittigheds skyld, men det hjælper jo ikke hvis jeg ender med at få en fængselsstraf eller sådan noget.. kender ikke til alt det der, så jeg ved ikke engang hvad jeg skal regne med


  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   1. feb 2011 Camilla - årh det var da rart at høre. er bare rigtig nervøs for hvordan det ender ud, mest pga min datter.. nu var det vist kun min ene veninde der så det hele og hun er jo selvfølgelig klar til at vidne, men jeg ved så ikke hvor mange der vil hjælpe den anden pige.

  • #5   1. feb 2011 tror ikke du skal være så bange for de tager din datter fra dig.... Jeg blev for nogle år siden overfaldet af en anden mor fra min datters daværende børnehave, mens jeg stod med min datter i hånden, vi endte i retten og hun fik hverken taget sine børn eller fængselsstraf, det ender nok højest ud med en både og samfundstjeneste hvis det er første gang for dig... det skal lige siges at denne mor der overfaldt mig og gav mig et blåtøje havde gjort dette mere end een gang før, og var yderst velkendt af politiet...

  • #6   1. feb 2011 bøde*

  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   1. feb 2011 Linda - jeg har min veninde med, resten af dem der var der ved jeg ikke hvem er. Ved ikke om det er nogen den anden pige kender smiley
    Jeg har en betinget dom for noget fusk jeg var med i for nogle år siden, det er ikke vold men jeg ved ikke om det har nogen betydning? Den betinget dom gælder stadig


    Og jeg har fået mit livs største lærestreg. Jeg drikker i hvert fald ikke igen, det tør jeg da slet ikke


  • #8   1. feb 2011 er der ikke overvågning det sted du var? Nu virker det som om i har været lige gode om det. Så meld evt hende også. Beviserne er skadestue kort tid efter.24 timer. Eller video.

  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   1. feb 2011 * SS * Nej ikke på det sted, det var imellem to diskoteker. Jeg ved hun har været på skadestuen samme aften


    det er jo ikke godt .


  • #10   1. feb 2011 alt kan trækkes tilbage. Du kommer til afhøring? Også tager betjenten stilling til om den skal køres I RETTEN. jeg har selv anmeldt i voldssag. Og den kom aldrig vidre:( selvom der var meget synlig spor.

  • #11   1. feb 2011 Lotte: Når du har en begtinget dom over dig, så tror jeg faktisk godt der kan komme en sag ud af det. En betinget dom betyer jo at du IKKE må træde ved siden at loven, i et vidst antal tid.

    Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til politiet og spørger hvordan du står. Om ikke anden, så kan du forklare din side af sagen. Polititet burde egentlig ha kontaktet dig, men for en sikkerheds skyld, ville jeg ringe og hører.

    Din datter bliver IKKE taget fra dig for så lidt, det kan jeg med 99 % sikkerhed love dig. Det skulle være meget meget ekstremt hvis din datter blev taget fra dig for så lidt.

    SKULLE du få en fængselsdom, hvilket er muligt nu du har en betinget i forvejen, så kan din datter evt. komme til faderen imens eller hvis ikke denne er inde i billedet, til dine forældre.

    Det er en ret svær situation, men jeg er ret sikker på, at hvis du er blevet anmeldt, så kommer der en sag ud af det, nu du har en betinget dom i forvejen.


  • #12   1. feb 2011 Har du hørt fra politiet? Tror ikke du kommer ind og sidde når du som du selv siger oprigtigt ikke husker noget. Tror nu næppe det kommer så vidt hvis du slet ikke har hørt noget fra politiet.

  • #13   1. feb 2011 Måske man bare bliver nød til at tage konsekvenserne når man har dummet sig? Jeg tror ikke du får noget som helst ud af at erklære dig selv "inhabil"... Du var trods alt kun fuld. Og som du selv siger, du kan huske glimt af det...



  • #14   1. feb 2011 Altså, hvis hun ikke er kommet alvorligt til skade, og du ellers har en helt ren straffeattest så får du formodentlig "bare" en bettinget som på x antal tid hvor du så ikke må komme på kant med loven, og det overholder du selvfølgelig og så burde der ikke ske mere i det.
    Jo måske at du skal betale erstatning men det kan afdrages til staten og er "bare" penge. Og nåske på antabus hvis de vurderer du har et alkohol problem (reaktion eller mangde mæssigt)
    Penge er jo intet i forhold til tiden sammen men barn og kæreste smiley
    ... minus er jo så bare at hændelsen vil fremgå af din straffe attest i 5 år hvis du bliver dømt.
    Men som de andre siger, så undersøg om der var overvågning og vidner ifht. at hun provokerede/startede/whatever da det også kan hjælpe dig hvis det er på din side.
    Uanset hvad så tager de ikke din datter, din kæreste kan jo bevidne at du er en (uden at kende dig, men det tror jeg da) god mor, og det samme kan din familie sikkert.
    Hvis du (hvilket jeg er overbevist om du ikke gør) ryger i fængsel så bliver din datter hos sin far eller bor hos familien imens.


Kommentér på:
Årrrh hjælp

Annonce