7.901 visninger
|
Oprettet:

2. nov 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Lejebolig findes der sådan en +/- side {{forumTopicSubject}}
Vi skal flytte til Vestsjælland (Kalundborg - Slagelse egnen, hvis nu nogen af siderne kun omhandler specifikke områder i landet).
Er der nogen af jer der ved om der findes sådan en hjemmeside hvor folk har skrevet deres meninger om forskellige udlejere... Sådan en slags "Hold jer langt væk"-side... ligesom der er med webbutikker og alt muligt andet...
Vil jo helst ikke ryge i kløerne på en eller anden bindegal udlejer... ha ha ha
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Det er sådan mere private udlejere... dog har de et cvr. nummer, men fører som sådan ikke firma, andet end de selvfølgelig indgier deres moms regnskab hvert kvartal... ikke nget direkte firmanavn, de bruger deres egne navne i lejekontrakterne, og cvr. nummeret er ikke oplyst til lejer... Ved ikke hvad man kalder den type udlejere... andet end "Bolighajer"
Håber i forstår hvad jeg mener...
nov 2009
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
nov 2009
Gider abre ikek spdanne udlejere mere... og slet ikke nu hvor vi har fået Mikkel...
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Hun havde selv låst sig ind og vist lejligheden frem imens vi ikke var hjemme og uden vores tilladelse.
Da vi så flyttet fik vi af vide vi bare sku rengøre lejlighed, og det gjore vi. De sku så bare male (vi havde kun boede der 7mdr) og hun vil så kontakte os ang indskud. Vi fik så en regning ind af døren, og da vi ikke betalte kom hun rendende hver gang det var tid til børnepenge, for 7000kr var jo ikke mange penge.
Hun fik aldrig pengene og har ikke hørt fra hende. Men vi nægtede at betale da vi viste at det lavede det hele selv og ikke engang ordentlig.
nov 2009
Men dem holder vi os langt fra, det er helt sikkert.
feb 2011
Følger: 1 Svar: 3
jEG HAR FUNDET FREM TIL DETTE FORUM DA JEG PÅ GOOGLE SØGE NOGEN OPLYSNINGER OM MINE FORFÆDRE SOM HEDDER GRANELL....JEG VI GÅSEHUD OVER DET HELE DA JEG KAN REGNE UD AT I HAR VÆRET I KLØRENE PÅ EN VIS B.GRANELL OG EN AF SØNNERNE,VED IKKE LIGE HVEM AF DEM DET ER MEN HAR EN FORMODNING ;-( JEG KENDER ALT TIL DENNE FAMILIE SÅ KONTAKT MIG ENDELIG SÅ KAN JEG VÆRE BEHJÆLPELIG,FOR JEG HAR NOGEN MEGET VIGTIGE OPLYSNINGER JEG KAN BIDRAGE MED...MVH.CHARLOTTE;-) MIT TLF NR.: 53 22 47 11
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
nov 2009
nov 2009
feb 2011
nov 2009
Tråden handler om, om der findes en hjemmeside hvor folk skriver dårlige oplevelser med udlejere ind, da jeg ikek ønsker at falde i kløerne på nogen fuskere igen.
Så når jeg skriver at deres navn IKKE er i google, så er det flere forskellige udlejere jeg snakker om, som vi har været i kontakt med og kigget på hus hos.
jeg har ikek snakket om nogen Granell, så kan ikek forstå hvorfor du kommenterer mit indlæg omkring at ikke alle navne er til at google, på den måde "DERES NAVN STÅR I GOOGLE" ...
feb 2011
Mvh.Charlotte
nov 2009
maj 2016
Følger: 13 Følgere: 2 Svar: 1
Lejebolig findes der sådan en +/- side