{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.901 visninger | Oprettet:

Lejebolig findes der sådan en +/- side {{forumTopicSubject}}

Vi skal flytte til Vestsjælland (Kalundborg - Slagelse egnen, hvis nu nogen af siderne kun omhandler specifikke områder i landet).

Er der nogen af jer der ved om der findes sådan en hjemmeside hvor folk har skrevet deres meninger om forskellige udlejere... Sådan en slags "Hold jer langt væk"-side... ligesom der er med webbutikker og alt muligt andet...
Vil jo helst ikke ryge i kløerne på en eller anden bindegal udlejer... ha ha ha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejebolig findes der sådan en +/- side
  • #1   31. jan 2011 Den virker desværre ikek ti ldet smiley
    Det er sådan mere private udlejere... dog har de et cvr. nummer, men fører som sådan ikke firma, andet end de selvfølgelig indgier deres moms regnskab hvert kvartal... ikke nget direkte firmanavn, de bruger deres egne navne i lejekontrakterne, og cvr. nummeret er ikke oplyst til lejer... Ved ikke hvad man kalder den type udlejere... andet end "Bolighajer" smiley

Håber i forstår hvad jeg mener...

• #2   31. jan 2011 Tastefejl er ganske gratis... ;P

• #3   31. jan 2011 Hvis i finder noget der tilhører en ved efternavn granell eller noget i den stil, så hold jer for guds skyld væk. Både hende og hendes søn svindler stort.

• #4   31. jan 2011 Okay smiley tusinde tak.. det er hermed noteret... Dem i Store Fuglede er også fulde af løgn, og deres huse er i så dårlig stand, at flere af dem er ubeboelige... Det vi havde lejet engang, der klaprede alle døre og skabslåger ovenpå bare det blæste det mindste... så utæt var det... Det tog dem en måned at få lavet en vandskade, hvor vi levede uden vand i huset, og de ting der var istykre bl.a. hul i badekarret, som jeg fik lovet ville blive lavet inden indflytning, det var stadig ikke lavet da vi flygtede derfra 1¨år efter... smiley

Gider abre ikek spdanne udlejere mere... og slet ikke nu hvor vi har fået Mikkel...

• #5   31. jan 2011 De så ment meget flinke indtil man skal flytte igen.
    Hun havde selv låst sig ind og vist lejligheden frem imens vi ikke var hjemme og uden vores tilladelse.

Da vi så flyttet fik vi af vide vi bare sku rengøre lejlighed, og det gjore vi. De sku så bare male (vi havde kun boede der 7mdr) og hun vil så kontakte os ang indskud. Vi fik så en regning ind af døren, og da vi ikke betalte kom hun rendende hver gang det var tid til børnepenge, for 7000kr var jo ikke mange penge.

Hun fik aldrig pengene og har ikke hørt fra hende. Men vi nægtede at betale da vi viste at det lavede det hele selv og ikke engang ordentlig.

• #6   31. jan 2011 Sådan nogen fuskere.. og låse sig ind selv, uhh, sådn noget ville jeg bare ikek kunne klare... men tror nu ingen ville turde det hos os, med 3 bulldogs smiley

Men dem holder vi os langt fra, det er helt sikkert.

• Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #7   16. feb 2011 HEJ TIL JER ALLE HERINDE smiley

jEG HAR FUNDET FREM TIL DETTE FORUM DA JEG PÅ GOOGLE SØGE NOGEN OPLYSNINGER OM MINE FORFÆDRE SOM HEDDER GRANELL....JEG VI GÅSEHUD OVER DET HELE DA JEG KAN REGNE UD AT I HAR VÆRET I KLØRENE PÅ EN VIS B.GRANELL OG EN AF SØNNERNE,VED IKKE LIGE HVEM AF DEM DET ER MEN HAR EN FORMODNING ;-( JEG KENDER ALT TIL DENNE FAMILIE SÅ KONTAKT MIG ENDELIG SÅ KAN JEG VÆRE BEHJÆLPELIG,FOR JEG HAR NOGEN MEGET VIGTIGE OPLYSNINGER JEG KAN BIDRAGE MED...MVH.CHARLOTTE;-) MIT TLF NR.: 53 22 47 11

• #8   16. feb 2011 Skriv navnet i google smiley

• #9   16. feb 2011 Har googlet uden held - men igen, så her googel heller ikke givet noget i forhold til udlejere jeg VED mange har haft bøvl med... og så er det også svært at google f.eks Hans Jensen - udjelning (eller andre relevante ord) Kalundborg.

• #10   16. feb 2011 Vil lige understrege for eventuelle emsige HA'ere at Hans Jensen IKKE er udhængning, men blot et eksempel lavet udfra populariteten på navnene, og dermed en fiktiv person i dette sammenhæng.

• Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    feb 2011

#11   17. feb 2011 DERES NAVN STÅR I GOOGLE....Jeg kender hende hun er en giftig slange,hun er min fars enke,og hun forsætter åbenbart sin stil med at snyde og bedrage folk...DESVÆRRE...Hun er også en frygtelig person over for mig,men nu er det sådan at nu vil jeg ikke finde mig i det mere for nu er min far desværre død her i starten af 2011...så NU kan hendes HELVEDE BEGYNDE,hun har 3 sønner og en datter med min far,og så har jeg 2 biologiske brødre som opfører sig ganske præsentabelt og pænt....SÅ HUN ER VED AT SMADRE VORES EFTERNAVN ENDNU MERE OG HUN SKAL BARE STOPPES....FOR JEG TROR AT NÅR MAN ER SÅ GRIM OG UARTIG OVERFOR ANDRE SÅ MÅ MAN DA BLIVE "STRAFFET"FOR SINE HANDLINGER EN DAG...Det må da være "NEMESIS"...hvad du giver godt ud kommer godt tilbage & hvad du giver dårligt ud kommer dårligt tilbage en dag.....Hvis nogen af jer kender til problemer med hende så lad mig det vide,jeg er i forvejen ved at få en advokat til at se på nogen andre ting omkring hende og hendes familie....I kan Sms til mig eller ringe på 53 22 47 11 jeg er her kun på prøve og har kun 3 dage tilbage....Mvh.Charlotte

• #12   17. feb 2011 Charlotte.. H...

Tråden handler om, om der findes en hjemmeside hvor folk skriver dårlige oplevelser med udlejere ind, da jeg ikek ønsker at falde i kløerne på nogen fuskere igen.
    Så når jeg skriver at deres navn IKKE er i google, så er det flere forskellige udlejere jeg snakker om, som vi har været i kontakt med og kigget på hus hos.
    jeg har ikek snakket om nogen Granell, så kan ikek forstå hvorfor du kommenterer mit indlæg omkring at ikke alle navne er til at google, på den måde "DERES NAVN STÅR I GOOGLE" ...

• Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    feb 2011

#13   18. feb 2011 Hej Karina K....Det må du undskylde hvis det er misforstået.....Men Jeg skulle nok have sendt det til Sabrina-Mor til den dejlige Kian....

Mvh.Charlotte

• #14   18. feb 2011 Det er helt i orden c",)

• Ditte J
    Ditte J Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 13 Følgere: 2 Svar: 1
    #15   4. maj 2016 Hold jer fra Ole Pedersen i Årby han er syg i hovedet!!!

Kommentér på:
Lejebolig findes der sådan en +/- side

Annonce