{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

God snak med eksen i dag :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ville lige lave en "update".. Har tidligere skrevet at der var lidt knas med eksen, og i særdeleshed hans kæreste..
Hun havde kontaktet mig og var meget kritisk, og han virkede i mine øjne som om han var ked af hele situationen, og alligevel ikke så frem til at blive far..

I dag har vi så mødtes til en gang frokost og haft en rigtig god snak.

Han er ikke ved at "fortryde" som jeg havde fået indtryk af, men glæder sig derimod rigtig meget.. Han synes ligesom mig at timingen er lidt uheldig, men ser bestemt frem til at blive far. Og til at det er mig der skal være mor smiley

Vi snakkede lidt barnedåb (for det vil jeg gerne have) og han gik med til det, og foreslog også selv at betale halvdelen, selvom det er mig der ønsker en begivenhed (hans familie er også pænt stor), så det var rigtig godt..
Han foreslog også selv at han skulle hjælpe med at betale nogle af de ting jeg skal have indkøbt, så det var rigtig godt.. Jeg skal nok få råd til de nødvendige ting, men som arbejdsløs er det store udgifter, så det er rigtig rart at han ville spæde lidt til.. Dog foreslog jeg også at han brugte nogle af sine penge, på ting til barnet hjemme hos ham selv..
Vi diskuterede lidt navne, som vi allerede er meget uenige om, men jeg fik ham overtalt til at vi venter med den diskussion, til vi kender kønnet smiley

Så snakkede vi fødsel, for jeg ville gerne høre hvor meget han havde lyst til at deltage, og han vil gerne være med hele vejen, også inde på stuen, også til alt det klamme, så det er igen rigtig godt!.. Han regner også med at tage 14 dages barsel i forbindelse med fødslen, og hjælpe mig lidt når jeg kommer hjem fra sygehuset..

Alt i alt en rigtig god snak.. Jeg var ellers så nervøs, for jeg har frygtet at han ikke rigtig havde lyst til at være med alligevel..

og jeg er blevet indkaldt til MD-scanning, og denne gang skal han med...

En rigtig god snak og en rigtig god dag smiley
Og en lille update fra mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God snak med eksen i dag :)
  • #2   22. jan 2011 det er sku da dejligt - så er der ro på den del og du kan nyde at være gravid og skal føde og barnet ikk lander i et rod smiley

Men dejligt at han vil være med osv.. super fedt.. det er en fed oplevelse til MD alt det man ser og får at vide smiley

• #4   22. jan 2011 Ja, det er rigtig dejligt!.. Især da jeg jo har frygtet lidt at han gerne ville have lov at bakke ud...

Så det er bare skønt.. Er også rigtig glad for at han vil være med til fødslen.. Tror det vil være godt for os begge to smiley

Kiki,
    jeg glæder mig også bare SÅ meget til MD-scanningen!.. Dels fordi vi forhåbentlig får kønnet at vide, men også for bare at få lov at se den lille igen..
    Og så bliver det jo stort for faren at få lov at se, og ikke bare de tre billeder han fik stukket i hånden sidst jeg var til scanning..

• #6   22. jan 2011 Pernille,
    ja, det er nemlig rigtig fedt!....

Undlod at spørge for meget ind til hende, men tror i øvrigt ikke de er sammen mere, det nævnte hans lillesøster vist..
    Jeg tror ikke han blev sååå glad for at hun kontaktede mig på den måde, men aner det ikke, da jeg ikke ville grave i det..

• #7   22. jan 2011 Stinna,
    jaaa, jeg håber også virkelig vi kan blive ved at have en ordentlig dialog, og forhåbentlig være voksne omkring alt det her baby-halløj..
    Altså, selvfølgelig vil der blive ting vi er uenige om - helt sikkert! Men jeg håber vi kan løse det i ro og mag.. Jeg ville simpelthan hade hvis vi skulle gå og være uvenner og mukke rundt bag hinandens ryg..

Det er også en fordel at vi aldrig har været uvenner, og egentlig har snakket fint sammen siden vi slog op.. Vi har aldrig været nogle der skændtes meget, hverken da vi var kærester eller senere hen..

• #10   22. jan 2011 Ja det er stort - Bjarne var hel våd i øjne da vi blev scannet første gang smiley så det er stort.

Det med kønnet - så håber jeg den ligger rigtigt *G* men ja det bliver spændende - hvornår skal du afsted ?? jeg glæder mig til vores læge/scanningstid d. 17 feb fordi så skal de lige tjekke om det er 2 piger - så vi er helt sikre *G*

• #11   22. jan 2011 Jeg sidder og får helt gåsehud.. GUD hvor er det fantastisk i kan få det til at fungere trods i ikke er kærester...
    Thumbs up fo that!!!

Alverdens held og lykke med det hele smiley

• #12   22. jan 2011 Pernille,
    ja, upassende er vist det rette ord smiley hehee....
    Det er nemlig rigtig fedt.. Er glad for at han stadig er med på det hele smiley

Kiki,
    skal scannes den 9. februar.. Og håååber sådan den vender rigtigt, ellers må vi købe en scanning.. jeg er simpelthen ved at gå til af nysgerrighed!! Jeg MÅ vide det...
    Jeg var også helt våd i øjnene til første scanning - det samme var min mor.. Så det er rigtig godt for ham at han kan komme med.. Forhåbentlig hjælper det ham også lidt med at forholde sig til selve barnet..

Sonne,
    jaa, det er bare rigtig godt.. Så håååber jeg det kan fortsætte!.. Der kan jo nå at ske meget i den kommende tid, men jeg håber virkelig vi kan være lidt voksne omkring det her, og få det til at fungere.. Det ville helt klart være det bedste for alle parter!..

• #13   22. jan 2011 Det lader da helt bestemt til i kan få det til at fungere, ud fra det du skriver...
    Og det synes jeg bare er super lækkert... Det vinder jeres kommende barn RIGTIG meget på... for en ting er at h*n skal opvokse med mor og far der ikke er sammen, men hvis mor og far har et super forhold til hinanden, og kan få det til at fungere, så er jeg sikker på det ikke har nogen særlig betydning for barnet smiley

• #14   22. jan 2011 Ja det er nemli skide spændende at vide smiley vores 2 bøllefrø lå bare og hoppede frem og tilbage - så hun sagde det ligner 2 piger og jeg er næsten 100% sikker - men vi må lige tjekke næste gang os for at være sikker. Men altså vi har købt lyserødt - men os meget hvidt hvis nu *G*

Men ja det er så fed en oplevelse at se ens baby/babyer på scanningen... Jeg bliver overrasket hver gang over hvor meget der er sket og spørg altid - " er der virkelig så meget plads som du siger! " og lægen smiler og siger "ja der er masser af plads og fostervand! " *G*

• #15   23. jan 2011 Må sige ligesom Sonne... Jeg sidder også og får kuldegysninger...
    Det varmer simpelthen så meget at læse, i bare har fået en god snak om det hele.. Og dejligt han støtter op om det hele... smiley

Alt held og lykke herfra smiley

• #16   23. jan 2011 Super dejligt at høre.. smiley

M.h.t. det med at have råd til tingene til den lille, så kan jeg kraftigt råde jer til at tage en smut i IKEA.. Lavede lige en udregning i en anden tråd (dog kun til en weekend forælder), men i kan faktisk få mere eller mindre alt foruden tøj til under 1500,- hvis i handler i der.. smiley

Kommentér på:
God snak med eksen i dag :)

Annonce