{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

lige lidt piv fra mig... {{forumTopicSubject}}

Ja vi står og skal flytte her om 14 dages tid og vi er selvf i fuld gang med at pakke... men pga mine meget store smerter i bækken og lænd kan jeg næsten ik lave noget uden det gør såå ondt at jeg er på grådens rand... men jeg går hjemme og kæresten arbejder, og ud over det så er det jo ham der laver mest... har det bare så dårligt med at han knokler så meget og jeg ik kan lave en skid... altså jeg pakker nok ca en kasse om dagen det er hvad jeg lige kan klare.... ihh altså... det er simpelthen så dårlig timet at vi skal flytte når jeg er gravid... kæresten er heldigvis meget forstående og han har sagt jeg slet ikke skal hjælpe med at male og sådan, det skal han nok sørge for... men føler mig bare så tarvelig at jeg sidder/ligger det meste af dagen og feder den mens han knokler både på arbejde, og så her hjemme...

ville ikke rigtig noget med det, sku bare lige ud med lidt piveri.... tak fordi i gad læse det og god weekend til jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige lidt piv fra mig...
Kommentér på:
lige lidt piv fra mig...

Annonce