483 visninger
|
Oprettet:
præsitations angst {{forumTopicSubject}}
nogle der har efaring med det ang deres kæreste eller mand? og hva kan man evt gøre...
Lever i et forholdsvis nyt forhold der gik nogle uger inden vi dyrkede sex, og nytårsaften var føste gang, men vi havde begge drukket og ja så duede den ikke, og igår prøvede vi igen , men efter han have været lidt igang duede den ikk igen, ved ikk lige hva det evt kan være, man er jo bange for manden ikk tænder på mig.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
sus.. Jeg ved heller ikke om det er noget der varer ved, da vi kun har prøvet (forsøgt) på det 2 gange.. man man bliver da lidt nervøs over om, han overhovedet kan tænde på mig det er da klart, men kan også godt se hvis jeg siger det til ham, kan det måske forværre det hele, og det er jeg heller int. i. Men igår efter vi prøvede, sagde han at kan kunne ikke og det var han selvfølgelig ked af, hvor jeg så svarede at det gjorde ikk noget, hva skulle jeg ellers lige sige, men tror det er lige så pinligt for mig som det er for ham..
Men må se om det forsætter så er det vel ikk andet for at snakke med ham, men synes bare det er noget som er meget svært at snakke om, når vi ikk har været sammen længe..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Da jeg mødte min eks første gang, var det som et engangsknald. Vi var fulde og der var rigtig gang i den..
Da vi så prøvede at være sammen igen, kunne han slet ikke holde og kom efter 20 sekunder og var meget flov.
Tredje gang vi var sammen kom han efter 2-5 sek og blev simpelthen så flov at han begyndte at græde..
Han havde i den grad præsentationsangst, og var i øvrigt ikke vant til et forhold, kun til engangsknald, så han var ikke vant til de forventinger og tanker der er når man ses flere gange..
I starten var jeg ved at droppe ham, men valgte at give ham tid..
Vi snakkede om det, uden at snakke det ihjel, om hvorfor han blev så nervøs, og om at holde igen..
Det hjalp at han holdt sig tilbage, trak sig når han var ved at komme, og at jeg slappede lidt af, og i en periode var rimelig passiv under sex. For hvis jeg samtidig gik til den, havde han ikek kontrol over sin krop jo..
Efter en måneds tid gik det allerede langt bedre, og vi kom op på 10 minutter, og med tiden blev det rigtig godt, og der var ingen problemer. Uanset om vi bare skulle have en hurtig omgang på et par minutter, eller en af de længerevarende seancer..
nov 2010
nov 2010
ja, har du ret i
Nu blev jeg bare lige grebet i mine gode råd
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jeg tror du skal forkæle ham rigtig meget. gøre sådan så han slapper af.
Fx give ham en omgang massage over hele kroppen og når han så er afslappet, så tænd ham lige så stille.
Kender det i hvert fald fra mig selv. er usikker og bange men når jeg er RIGTIG+ tændt er jeg en sexkilling
mar 2008
Men jeg må bare se tiden an evt vente på om han evt vil snakke om det, og så må jeg prøve at nøjes med det der nu sker og ikke have store forhåbninger, for vi har pirret hinanden vildt meget op, og det har måske været for meget, men tak for jeres råd....
nov 2010
Selvfølgelig er det godt at være tændt - men er der for meget forspil og for store forventinger, bliver han nok mere nervøs og stresset, og har svært ved at holde erektionen..
mar 2008
mar 2008
præsitations angst