{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

krise.... {{forumTopicSubject}}

Ja her hjemme er opstået en stor krise !
nemlig en edderkop.. manden er ikke hjemme og både ungerne og mig er for bange til at tage den..

Og nej det er ikke en mulighed at slå den eller støvsuge den op fordi så tæt kommer ingen af os på den.. ggg

Ville bare dele min store bekymring med jer.. har ringede til manden som er ude at handle at han gerne må skynde sig.. gg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  krise....
  • #1   20. dec 2010 Hårspray eller deodorant lammer den, og så kan du få en af ungerne til at smække den med en sko!

• #2   20. dec 2010 eller hvis i har kat eller hund så få den til at æde den

• #3   20. dec 2010 Hårlak i lange baner så stivner den så den ikke kan bevæge sig, plejer jeg at gøre når kæresten ikke er her til at redde mig haha :ob

• #4   20. dec 2010 havde også besøg af sådan en mongol edderkop da jeg boede hjemme i sin tid. Og det der med hårlak eller deo er altså ikke total godt, for der gik laaaaaang tid før lugten var ude af mit værelse :s det var aften og jeg skulle sove. jeg turde ikke åbne vinduerne i frygt for at der kom flere ind :s

synes du skal holde øje med den også vente på at manden kommer hjem

• #5   20. dec 2010 Synes det er synd at spraye den med alt muligt.. ja undskyld:). Jeg er ikke vild med edderkopper OVERHOVEDET, men er tilhænger af at dyr dør med det samme hvis de skal dø.

Men kender godt krisen.. herhjemme er det så bare mig der er mindst 'bange' for dem:)

• #6   20. dec 2010 Uanset om det er synd for edderkoppen ja så ville jeg ikke kunne spray den med hårlak eller deo da jeg har total parfume allergi.. så ville slet ikke kunne tåle det.. og griner kommer slet ikke så tæt på den lille fætter.. hihi. manden er hjemme om en halv time.. så håber jeg den er der i nu !

• #8   20. dec 2010 lillemor det har jeg også.. ser jeg den ja så tuder jeg, får gåsehud over det hele, begynder og svede og bliver stiv.. kun ungerne der har fortælt mig der er en edderkop..så aner faktisk ikke om den er lille eller kæmpe !!

• #10   20. dec 2010 manden er kommet hjem.. og det var ikke engang en edderkop men "bare" et stankelben.. vi er her med reddet smiley

• #12   20. dec 2010 He he nu er jeg ikke selv bange for eddekopper overhovedet men forstår dem der er. Jeg bliver så tilgengæld bange når i skriver i sprayer dem med hårlak, selvom man ikke kan lide et dyr så er det da en mega grufuld måde at dø på og dyrplageri. Det er da et dyr ligesom alle andre dyr og føler den samme smerter. Stakkels eddekopper, i kan sende dem hjem til mig i min kælder så kan de sidde og hygge sig i mit varme vaskerum smiley

Kommentér på:
krise....

Annonce