{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

hader hp support.. {{forumTopicSubject}}

jeg hader dem som pesten.. nu er min com gået i stykker endnu engang. gudske lov har jeg ikke smidt det gamle skrummel ud..

jeg ringede i torsdags og sagde nu er den galæ igen..
købte den sidte år den 5 september.
og så sidder han også siger at jeg skal ned til butikken hvor den er købt fordi den er ud over garantien.. øhh jeg sidder så her med kvitering og hele lortet. hvor der står at jeg har købt den den 5-9 2007

hallo hvad er der lige galt med jeres system..

jeg sidder sku da ikke for sjov skyld og ringer til jer og venter i en halv time for at få fat i jer..
som om jeg ville sidde og lyve omdet.. og hvis den er over garantien og i får den ind med kvittering og det hele så får jeg jo en regning aligevel. brug dog lige hovedet.

så bliver min sag sendt til klage afdelingen fordi så kan vi jo lige får den over den garanti så de slipåper for at betale..self..
og får afvide at de ringer til bage inden for 12 arbejdstimer. ja jeg ringede så torsdag formiddag så den tid ligesom over stået..

og ringer så igen. og sjovt nok kam de ikke finde min com registreret nogen steder mere.. hallo hvad skjer der for denne verden, lever de store firmaer nu af at snyde forlk eller hvad..

ja undskyld mig skulle lige ud med det ellers smider jeg et eller andet ud af vinduet..

jeg lever sku af det jeg laver på min com..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hader hp support..
Kommentér på:
hader hp support..

Annonce