God idé til købere og sælgere {{forumTopicSubject}}
Jeg er en af dem som elsker at købe ting på nettet og køber rigtig meget og sparer en del penge ved det samtidig.
Har i den forbindelse lavet et skema i Excel, hvor jeg skriver op når jeg sælger og køber noget, så jeg kan følge med i hvad jeg har købt, givet, modtaget også kan jeg også se hvad jeg har købt for kontra solgt for.
Har følgende kasser:
Navn (på køber eller sælger)
Produkt (hvad har jeg købt eller solgt)
Pris (hvilken pris er der aftalt)
Betalt (Hvornår har jeg betalt eller modtaget penge)
Afsendt/Modtaget (hvornår har jeg sendt til den pågældende eller modtaget)
På den måde kan jeg nemt se om jeg har noget som jeg ikke har fået sendt eller noget som jeg ikke har modtaget..
Blot en idé til hvad man kan gøre for at det bliver nemt at overksue sine køb og salg på nettet.. :O)
Hvad gør i andre ???? Kunne jo være der var bedre forslag ???
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Men har man annoncer på flere sider: her, gul & gratis, dba og trendsales) kan der nemt smutte noget hvis der ikke er styr på det og det vil jeg heslt undgå..
Er bare typen som godt kan lide at have styr på tingene og frygter det ikke kommer til at gå med 2 små børn i huset, men gør mit for at det skal lykkedes om jeg så skal bruge tid på det..
Energi ja det er lige det, for når man nu kun har en uge til termin idag, stadig går på job, har en søn på 2 år, skal handle ind og hvad der ellers høre en dagligdag til så burde min energi også være brugt, hvilket dne også er når klokken rammer 20.00, med mindre jeg har gang i et projekt så kan jeg godt holde den kørende til 22.00-23.00 :O)
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Så når handlen er afsluttet gemmer jeg dem i en mappe, så kan jeg altid gå tilbage og tjekke.
Jeg sælger meget men har ikke haft problemer med at holde styr på noget endnu,
Hvor meget sælger og køber du egenligt? hehe tænkte bare lige det må være meget.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Jamen køber faktisk alt det jeg kan komme til på nettet, fødselsdagsgaver, julegaver, små gaver, tøj og hvad man ellers kan finde på... Mange gange er vi en del tøser som går sammen, f.eks. når der skal købes børnetøj og giver så faktsik ingenting for porto, da jeg får sendt til mit firma hvor det de fleste steder kun koster omkring 29 kr. ja og er vi så 4-5 stykker, kan du jo selv regne den fragtpris ud.
En af os sender en mail, facebook besked ud når vi opdager gode tilbud også bliver der sendt en samet ordre afsted, det kan anbefales..
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Jeg køber nu også mange gode tilbud på nettet, har bla. købt min autostol i tyskland, købt en masse tøj, legetøj osv. til min datter. Jeg synes tit der er mange penge at spare hvis man hele tiden holder øje.
Det er nok lidt nemmere når i er flere til at holde øje med tilbud osv.
God idé til købere og sælgere