fødselsdag/minde dag {{forumTopicSubject}}
først og fremmets et stort tillykke, du kunne i dag være fyld 5 år, men du forlod min verden før, jeg har grædt mangetåre da du rejste bort og ikke mindst da vi en sidste gang så dig i din urne, vi puttede i jorden hos "farfar" og "farmor".
jeg har tænkt på dig næsten dagligt, og jeg savner dig ubeskriveligt meget, nogle dage mere end andre.
jeg mangler dig til at nusse med når jeg er trist.
jeg mangler dig til at se mig gensidigt dybt i øjnene hvor der var så meget kærlighed og trykhed.
jeg mangler dig ved min side når jeg går ture.
jeg mangler dine dumme fjollerier
jeg mangler din højlydte snorken, og bøvsen, og prutten (bortset fra lugten)
jeg har tænt et lys for dig i dag, og mindes de masse vis af timer vi har haft, på både godt og ondt.
du skal vide at lige meget hva, er min kærlighed til dig stadig kæmpe stor, og du er en del af mit liv for altid, du var den der hold mig i live, da jeg havde det allerværst, uden dig var jeg her ikke i dag, og jeg vil blive ved med at leve, fordi jeg ved det ville være dit ønske.
jeg kan slet ikke beskrive hvor dejlig du stadig er, og jeg nyder at se billeder af dig.
du har ikke ondt i ryggen mere og det er det vigtigste for mig, hos dig står tiden stille, og du vil altid leve vidre, jeg glæder mig til vi en dag skal ses igen...
TILLYKKE med fødselsdagen jeg elsker dig for altid
dette er en beretning til min dejlige sienna, som tog regnbuebron til hundehimlen alt for tidligt.
elsket og savnet
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Tørre lige tårerne væk fra mine øje og min kind så jeg kan ønske di en glædelig jul også...
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
det er så svært at miste, for ihhh hvor hun er savnet
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de der var sårede eller lemlæstede er hele og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage. Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: de savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.
De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele.
Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.
Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.
Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........"
fødselsdag/minde dag