647 visninger
|
Oprettet:

4. dec 2009 Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
Er jeg den eneste :`( {{forumTopicSubject}}
Som har mistet en forældre, og som bare synes at julen er svær at forholde sig til... Plejer at elske julen og nyde december.. Men efter jeg for ca 6 mdr siden mistede min far er alt forandret.. Lige nu kan jeg slet ikke se hvordan jeg skal komme igennem Julen uden ham, vi havde så mange traditioner sammen i familien, som min far jo selvfølgelig var en stor del af... Gud hvor er det da hårdt lige nu...
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 20 Svar: 92
kram herfra !
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Ved godt at det overhovedet ikke er det samme, men for 3 år siden "mistede" jeg den kernefamilie som jeg altid har haft og som jeg troede var "perfekt". Mine forældre blev skilt, barndomshjemmet blev solgt og de flyttede hver for sig og fik begge nye familier.. Dengang "døde" min familie og hverken jul eller fødselsdage har været det samme siden.. Alle de traditioner og "vi plejer" er totalt væk og stemningen kommer bare aldrig til at være den samme igen, fordi intet kan blive som det engang var.. Ved godt det ikke er det sammen eftersom begge mine forældre stadig er her, men kan bare godt forholde mig til følelsen af at intet bliver som det var..
Håber at du kommer hel igennem julen og mine tanker går til dig og dine nærmeste.
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 116
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 367
dec 2009
dec 2009
dec 2009
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 619
Så vi er i samme båd...det er bare så hårdt og vi skal bare igennem det på en nogenlunde måde:o/
dec 2009
dec 2009
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 133
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
I november i år kunne han være blevet 60 år.
Jeg elskede når vi børn skulle med ham ud i en slik butik for at vælge slik til jule/nytårsaften.
Jeg elskede hans mad.
Julen uden ham bliver aldrig det samme.
og det er hårdere nu hvor jeg har fået jonathan
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men jeg har mistet hele min mors side af familien og det gør også ondt her op til jul, og specielt min mormor og morfar fordi dengang vi snakkede sammen var det altid hos dem julen foregik med HELE familien, også min farmor og farfar.. Men nu hvor vi ikke kan snakke med min mormor og dem mere er jeg LYKKELIG for stadig at ha' min farmor og farfar..
Her er julen bestemt heller ikke det samme, men jeg elsker og nyder den nu alligevel, og specielt pga Oliver, for nu er det på tide vi får startet nogen nye traditioner op til ham som vi kan fører vidre sammen med ham..
- Og jeg er ked af det på jeres allesammens vegne, men mon ikke både mor, far, bedsteforældre og søskende sidder deroppe i de bløde skyer og kigger ned på jer og ØNSKER at I får en rigtig dejlig jul på trods af at de ikke er her længere.. Det tror jeg nu de gør... GOD JUL ALLE I SKØNNE PIGER
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
nej den her jul skal nydes som alle andre, men den vil aldrig være det samme som før og der vil altid mangle nogen, vi har en lille familie som er tæt knyttet, men vi har desværre været hårdt ramt af dødsfald.
der hvor jeg kommer til at savne min far mest er helt klar til mit bryllup i april 2011, han havde glædet sig enormt til at skulle følge mig op af kirkegulvet, og jeg ved helt sikkert at han var meget stolt af mig, det er der han vil blive savnet mest af mig, for der hører han til og mit bryllup vil aldrig blive det samme når han ikke er ved min side og støtter mig.. heldigvis har jeg en fantastisk storebror som har lovet at "tage fars plads" ikke at det er det samme, men det er det næstbedste.
Er jeg den eneste :`(