{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

dårlig mor {{forumTopicSubject}}

åhh hvor føler jeg mig dom som en dårlig mor.. kan slet ikke klare noget for tiden uden jeg er ved at sprænge i luften, er så stresset for tiden og det går bare ud over mine skønne piger... hader mig selv for det.. har været til lægen i dag for at tale om det, og måske blive sygemeldt (er blevet smidt i noget praktik af kommunen) for hvis jeg ikke kan finde noget overskud nu så aner jeg ikke hvor jeg skal finde det hvis jeg pludselig skal rende i noget *** praktik 7 timer om dagen.. ville bare af med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig mor
  • #1   19. nov 2010 står i samme situation som dig, havde endda fået sygemeldingen igennem, men nu har de krafteddemig trukket mig 4000 næste måned... der er ingen hjælp at hente og de er ligeglad med hvordan man har det

  • #2   19. nov 2010 syntes det er så dårlig det skal være sådan søger hjælp fordi det går ud over mine piger og det kan jeg bare ikke leve med tanken om

  • #3   19. nov 2010 nej men alt går mere eller mindre op i penge... min søn har været i aflastning i 1½ uge fordi jeg ikke kunne mere, den fattede de heller ikke, men børnefam. afd forstod det... det blir værre af manglende forståelse

  • #4   19. nov 2010 jeg har det faktisk på samme måde, jeg ved bare ikke, hvad jeg skal gøre ved det smiley
    Ubevidst hæver jeg stemmen lige med det samme han laver noget han ikke må, og det gør han HELE tiden, jeg laver ikke andet end at være sur på ham.. og jeg har det så dårligt med det, bagefter, men alligevel gør jeg det igen smiley


  • #5   19. nov 2010 altså, jeg er i arbejde, men er pt. sygemeldt med min søn, fordi han har svær astma, så er i sygehusbehandling hjemme. så jeg har ham rigtig meget hjemme... og faren er aldrig hjemme, andet end 1 - 1½ time om aftenen, inden vi går i seng...
    Jeg render bare rundt og er fuldstændigt irriteret hele tiden, kan slet ikke finde ro indeni...
    og medicin hver 3. time i døgndrift, og han sover ikke til middag smiley
    Det er sku hårdt...


  • #7   19. nov 2010 jeg har prøvet at være ude i arbejde flere gange, resultatet er det samme, har ptsd og borderline (vil ikke puttes i en kasse pga borderline, vi er ligeså forskellige som alle andre mennesker også symptommæssigt) og i øjeblikket en depression, har ikke fået ret meget hjælp efter den voldtægt jeg var ude for sidste år, så det oven i alt det andet er ikke skide godt, jeg vil gerne have en psykolog som jeg er berretiget til og et ordentligt forløb så jeg kan få en god og ordentlig start på arbejdsmarkedet og dermed et bedre liv, men arbejde er ikke ligemed livskvalitet for alle, ikke at man ikke er nødt til det af den grund, men det er ikke alle der får det bedre af at arbejde og så er der detsuden ikke noget arbejde at få for tiden.
    jeg fik klart bedre behandling i aalborg kommune end Hjørring.
    ved hvad i mener med børnene, det går ud over dem og jeg kæmper kun fordi jeg har de unger, men lige for tiden bliver jeg så nemt sur på Malthe, lunten er meget kort og han søger mere og mere negativ opmærksomhed i og med han ikke for nok positiv opmærksomhed, derfor bad jeg også om hjælp til at få ham i udvidet aflastning, for hans skyld, det skal siges at han er meget glad for sin aflastningsfamilie og ville ikke med mig hjem da jeg gik efter at have afleveret ham, så jeg vidste at det var det bedste selvom det var hårdt for mig, men jeg samlede noget overskud og fik det lidt bedre, endelig er jeg blevet ordentligt sygemeldt fra mit (spasserkursus/praktik/kursus/skole/aktivering- kald det hvad i vil) men det er en længere historie, men er glad for at få den, det lysnede det hele og jeg har en pland omkring hvad jeg vil hvad og hvordan. og enden blir jo forhåbentligt en uddannelse- når jeg har en drøm fører jeg den ud i livet:)


  • #8   19. nov 2010 Har selv været der hvor jeg stod alene med to børn. Havde en på 4 og et spædbarn 24/7 alle ugens dage. Hende på 4 var dog i børnehave om dagen. Det hjalp slet ikke da hendes far pludselig droppede hende (han havde hende hver 2 weekend) og slet ikke kom. Min familie var ikke til den store hjælp. Jeg havde jo selv valgt at få børnene også kunne jeg også selv klare dem. Det hele endte så i 2001hvor jeg kom på familiecenter. Det skal lige siges inden jeg fødte nr 2 havde jeg gjort det klar for kommunen at jeg ville havde en aflastning til den bette og da den stores far svigtede også til ende. De mente jeg bedst kunne hjælpes ved at komme væk hjemme fra med børnene og lære at være en go forældre. Det endte så i dec 01 hvor mine børn kom i familiepleje fordi de ikke mente at jeg kunne ta vare på mine børn. Men problemet var at de ikke kunne få mig til at sige det DE ville ha eg skulle sige. Jeg var alt for selvstændig til dem. Men det gode er at ungerne har den bedste plejefamilie man kan tænke sig og plejefamilien og jeg samarbejder rigtig godt. Historien drejer sig så da jeg møder min mand i 04 og i 09 for vi vores datter som ikke skal i pleje og nu er vi gift. Nu mangler jeg bare at komme ind på den uddannelse jeg gerne vil. Så til alle der ude op med hovedet og kæmp for ungerne. Få dem passet så du kan komme ud og puste ud. ;o)

  • #9   19. nov 2010 tabja k
    hold da op, det er hårdt at læse det der, men det er desværre tit sådan, hvilket familie center var du på, jeg har aldrig været på et, har bedt om det, de mener det er min usikkerhed på mig selv, så efter lang kamp fik jeg aflaster og familie behandler, de vil ikke give mig en hjemmehosser, men er glad for min familiebehandler der kommer 1-2 gange ugentligt. det er altsammen hjælp jeg selv har bedt om, det syntes mange nok er åndsvagt, men syntes ikke jeg kunne stå alene med alt det jeg har at slås med og når børnenes far heller ikke vil se sin søn og ikke lader mig se min datter:S


  • #10   20. nov 2010 Det familiecenter jeg var på lå i Løgstør, men er i dag lukket. Man siger at det er pga at man skulle sparre, men de havde så mange problemer der oppe. De havde Narkomaner og alkoholiker de ikke kunne styre. De prøvede at Hypnotisere folk for at hjælpe dem med at huske barndommen, men endte med at de endte i barndommen og bar barn og ikke kun være der for deres børn.
    De udtalte sig om noget de ikke havde forstand på. Havde ynglings bebor osv....
    Jeg kunne blive ved i en evighed. Dem der takkede og bukkede for dem fik børne med hjem og dm der sagde at de ikke troede på dem mistede deres børn.
    Da jeg kom hjem fra familiecenteret efter børne kom i pleje sad jeg bare alene i min lejlighed og bare sad. Fik ikke hjælp til bearbejde min sorg over at ha mistet børnene.
    Jeg siger bare til jer pige at I ikke må opgive og bare følge med strømmen. Kæmp for jer børn og for jeres sag. Kæmp!!


  • #11   20. nov 2010 hader følsen af jeg jeg er en dårlig mmor og de kunne få det bedre hvis jeg ikke var der... Håber virkelig jeg får noget mere hjælp torsdag hvor jeg skal op til lægen.. måske ville det hjælpe at komme i job, hvis jeg fik noget posetivt ud af det, men her vil jeg tværtimod miste penge. og har kun 1500 i forvejen til mad m.m når budgettet er betalt..

Kommentér på:
dårlig mor

Annonce