{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

9 måneder.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Hva laver i med jeres børn på ca. 9 mdr?

Jeg syntes hun er meget selvstændig nu hvor hun kravler. Hun udforsker altid hele lejligheden og det ka hun bruge laaang tid på. Er det forkert bare at sidde og slappe af en halv time imens hun sidder og hygger med noget?

Altså, vi leger sammen på gulvet flere gange om dagen. Klapper kage, vinker, hopper, øver os på at gå. Hører Åh Abe, og andet.

Og udover det har vi FatBoy i stuen så sidder altid i hendes højde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  9 måneder..
  • #1   30. okt 2010 Nej det er da ej forkert at tage en slapper mens hun lige kravler på opdagelse.. Så længe du holder øje med hende og det er jeg sikker på du gør smiley
    Når hun kravler rundt på den måde er hun jo aktiveret og underholder sig selv og det er da en vigtig egenskab at have som barn smiley

• #2   30. okt 2010 Godt nok.. Når hun hygger sig ka jeg bare ik se nogen grund til at bryde ind.
    Men ser bare tit forældre som nærmest bor på gulvet med deres barn og syntes det er forkert.
    Jeg var meget over Emily da hun var mindre så hun er ikke spor selvstændig idag.

• #3   30. okt 2010 Nej lad hende endelig lege selv, det gør vi her! Når det så begynder at blive kedeligt så kommer jeg og leger med ham.. Sys det er vigtig at de lærer at de godt kan lege selv og ikke hele tiden skal aktiveres af os smiley

Viktor er så kun 8 mdr. men vi spiller tit med bold - vi sidder overfor hinanden og kaster/triller med bolden - det sys han er så sjovt.. Vi læser bøger, selvom han ikke altid kan sidde stille til det, så synger vi, laver lidt gymnastik kolbøtter, krydsøvelsen med hænder og fødder og en masse andre lege - vilde lege smiley

• #5   30. okt 2010 Jeg er helt enig med de andre.. Når børn kommer op i den alder lærer de at selv sige fra når de ikke har behov får at du er der hele tiden så går de på opdagelser smiley Og når de så savner dig kommer de igen. De har godt af at lære at lege lidt selv. De giver dem og indre ro. Specielt når min dreng startede i dagpleje. Der sad han en halv time på hans værelse og legede og kikkede i bøger inden han gad at komme ud og være sammen med os igen. Bare man holder øje med hvad de laver slf smiley

• #6   31. okt 2010 SKRUK - Det går super godt smiley

Kommentér på:
9 måneder..

Annonce