{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.006 visninger | Oprettet:

Ligamentsmerter!! {{forumTopicSubject}}

Hej!!
Er lige kommet tilbage fra et lægebesøg, da jeg imorges skulle ned til kommunen på sådan noget "kursus", men går ca 200-300 m og bliver derefter nød til at vende om pga MEGET stærke smerter nede omkring bækkenet, det tog mig næsten 20 min og få kæmpet mig hjem igen, og tårene trillede ned af kinderne på mig af bare smerter, det er ikke første gang jeg får de smerter når jeg går, det er bare blevet voldsomere og voldsomere...
Min læge tjekker mig og siger det er ligamentsmerter, men kan de virkelig være SÅ voldsomme at jeg faktisk ikke kan gå nogen steder hen?!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ligamentsmerter!!
  • #1   11. aug 2008 ja det kan det, vi kørte også til lægen da jeg havde så voldsome smerter at jeg ikke kunne holde ud at være nogen steder

• #2   11. aug 2008 Lavede du noget på det tidspunkt?!! Altså skole, arbejde eller sådan noget?!! ... - Og blev du sygemeldt?!!
    Fordi jeg skal jo enlig på det der kursus, men der er ca 2-3 km ned i byen, det kan jeg jo ikke når det gør så ondt... Gik helt foroverbøjet på vej hjem af igen,..
    Lægen sagde det var vigtigt at jeg blev ved med at gå selvom smerterne kom, og det har jeg osse gjort indtil nu, men det kan jeg slet ikke mere når de kommer...

• #3   11. aug 2008 Nogen gange kan jeg næsten heller ikke gå.. må støtte mig op af kæretsen eller sætte mig ned.

• #4   11. aug 2008 jeg gik i skole og kunne godt passe det, da det jo ikke er konstante smerter, men noget der kommer og går, hvis jeg var dig ville jeg bare sygemelde mig hvis du får dage som den du lige har oplevet

• #5   11. aug 2008 Ja, sådan havde jeg det osse før... Men det som om det bare bliver voldsomere og voldsomere jo flere gange jeg prøver at gå en lang tur!! ...

• #6   11. aug 2008 hvis du har konstant smerter, synes jeg du skal kontakte lægen igen og hvis han ikke vil se dig så ring til din jordemoder og få en snak

• #7   11. aug 2008 Det er ikke konstant, men så snart jeg har gået de der 200-300 meter, så bryder jeg fuldstændig sammen i gråd osv pga smerter...
    Men skal til JM imorgen, så prøver lig og høre hvad hun synes jeg skal gøre! ...

• #8   11. aug 2008 sådan havde jeg det også!! Præcis, jeg skulle hjem fra noget jeg havde lavet med nogen hvor vi spiste og havde roet i både sammen og smerterne begyndte og jeg skulle gå udenom en park hen til bussen og jeg kunne bare ikke, følte at min mave var ved at bryde op, eller mit underliv skred under ud. Jeg gik foroverbøjet og havde SÅ ondt jeg kunne dårligt gå og svejede. Det endte med at jeg slet ikke kunne selvom jeg ville og skulle hen til bussen. Ville bare hjem og tudede. Jeg måtte kæmpe mig hen til en bænk jeg så og ligge mig ned på den (meget pinligt følte mig som en hjemløs) på ryggen med bøjede ben. Der lå jeg så i 20 min til jeg kunne gå en smule igen men havde stadig ondt men kunne godt gå langsomt nu og kom endelig efter en gåtur på 3 kvarter som normalt tager 10 min, hen til bussen og kom endelig hjem. Det var som en lettet sejr jeg græd næsten af glæde da jeg så stoppestedet, jeg græd sådan inden jeg lagde mig ned i telefonen til min kæreste men han kunne jo intet gøre vi har ingen bil. jeg havde så stærke smerter hver dag men pludselig en dag aftog de da jeg var 8 uger henne og pldsuelig har jeg ikke set skyggen af dem siden. Det er SÅ unerligt at de kunne stoppe når de var så stærke

• #9   12. aug 2008 Ja, fordi det gør virkelig ondt... Har prøvet igen idag og komme ned til kommunen, men det går simpelthen ikke, så nu snakker jeg med min JM som jeg osse skal op til idag og så må vi se hvad hun siger, fordi jeg NÆGTER at presse det hele så meget igen at jeg får så voldsomme smerter, så idag nåede jeg at vende om inden det gik helt galt, måtte gå en smule foroverbøjet, men dog ikke så slemt som igår! smiley

• #10   12. aug 2008 Selvom mine er holdt op for en måned siden stoler jeg heller ikke på det. tror lige pludselig at de kommer igen. jeg har kun haft det en eneste gang siden. jeg sad heldigvis ved computeren men pludselig fik jeg så ondt, det føltes som om jeg lige havde lavet 100 mavebøjninger ud i en køre, så måtte humpe ind i seng. Plejede at sove lidt men lå i 2½ time og havde det elendigt i maven. Troede næsten jeg skulle dø!
    Startede da med at have dem i starten af graviditeten og havde dem jævnt over hele dagen og skulle også lægge mig ned og hvile men det var intet i forhold til hvad det blev til senere, så uha jeg kan godt følge dig. Min læge sagde også at de ikke burde stoppe allerede så at de nok ville komme stærkt igen. Så venter bare.
    Det var forfærdeligt at stå inde i byen og ikke kunne komme hjem. At man lige pludselig bare nåede et punkt hvor man bare ikke kunne gå eller kæmpe sig frem mere.
    Nogen gange overvejede jeg seriøst bare at ligge mig ned på fortovet og tænkte ikke på andet.

min veninde får nogle piller mod ekstrem kvalme, jeg ved ikke om man kan få nogen mod stærke lagiment smerter også? måske? det ville da være rart så du kan tillade dig at lave noget uden at frygte du får såp ondt at du ikke kan noget men nærmest går i stå.

Kæmpede også for at folk ikke kunne se det, men gik næsten fra side til side og svejede pga smerterne

Kommentér på:
Ligamentsmerter!!

Annonce