3.006 visninger
|
Oprettet:
Ligamentsmerter!! {{forumTopicSubject}}
Hej!!
Er lige kommet tilbage fra et lægebesøg, da jeg imorges skulle ned til kommunen på sådan noget "kursus", men går ca 200-300 m og bliver derefter nød til at vende om pga MEGET stærke smerter nede omkring bækkenet, det tog mig næsten 20 min og få kæmpet mig hjem igen, og tårene trillede ned af kinderne på mig af bare smerter, det er ikke første gang jeg får de smerter når jeg går, det er bare blevet voldsomere og voldsomere...
Min læge tjekker mig og siger det er ligamentsmerter, men kan de virkelig være SÅ voldsomme at jeg faktisk ikke kan gå nogen steder hen?!!!
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Fordi jeg skal jo enlig på det der kursus, men der er ca 2-3 km ned i byen, det kan jeg jo ikke når det gør så ondt... Gik helt foroverbøjet på vej hjem af igen,..
Lægen sagde det var vigtigt at jeg blev ved med at gå selvom smerterne kom, og det har jeg osse gjort indtil nu, men det kan jeg slet ikke mere når de kommer...
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 619
jul 2008
jun 2008
jul 2008
jun 2008
Men skal til JM imorgen, så prøver lig og høre hvad hun synes jeg skal gøre! ...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
jun 2008
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Startede da med at have dem i starten af graviditeten og havde dem jævnt over hele dagen og skulle også lægge mig ned og hvile men det var intet i forhold til hvad det blev til senere, så uha jeg kan godt følge dig. Min læge sagde også at de ikke burde stoppe allerede så at de nok ville komme stærkt igen. Så venter bare.
Det var forfærdeligt at stå inde i byen og ikke kunne komme hjem. At man lige pludselig bare nåede et punkt hvor man bare ikke kunne gå eller kæmpe sig frem mere.
Nogen gange overvejede jeg seriøst bare at ligge mig ned på fortovet og tænkte ikke på andet.
min veninde får nogle piller mod ekstrem kvalme, jeg ved ikke om man kan få nogen mod stærke lagiment smerter også? måske? det ville da være rart så du kan tillade dig at lave noget uden at frygte du får såp ondt at du ikke kan noget men nærmest går i stå.
Kæmpede også for at folk ikke kunne se det, men gik næsten fra side til side og svejede pga smerterne
Ligamentsmerter!!