{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.735 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

GRRRR !!!! Nabo-høns {{forumTopicSubject}}

Ja.. Som teksten nok siger.. Så er jeg RØV træt af naboens høns!!!
De fik dem i sommers, hvor vi spurgte til om de fik en hane, det forsikrede de om at de ikke gjorde og da de lavede hønsegård til dem, kunne jeg ikke se et problem i det.
Nu er det bare sådan at de MØG høns bliver lukket ud hver dag, hvilket resultere i lort på vores fliser ! smiley Så skal man bruge barnevognen og evt. skal have den med i bilen så er dækkene smurt ind i LORT !
Plus, vores pige nok kommer til at kravle rundt til sommer. (lækkert)
Og det er da bare pisse irriterende ikke at kunne gå i sin egen have uden ens sko er smurt ind i lort.
Og og og og og... Nu har de kraf****** fået en hane, der haler hele den tidlige morgen, hvor jeg egentlig gerne bare vil have lov at få de sidste par timer inden man atter skal op.

PUuuh ha, sku lige ud med det raseri..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GRRRR !!!! Nabo-høns
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#1   25. okt 2010 Og ja.. hanen galer self. i stedet for haler ! smiley

• #3   25. okt 2010 hvordan kan deres lort ende på jeres fliser?

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#4   25. okt 2010 ~ Noah´s mor ~
    deres møg kræ render frit... Og syntes da ikke det kan passe at vi skal hegne det hele ind, fordi deres høns render frit..

Tania mor til Nynne&Tilde
    Ja, men ved bare ikke hvordan jeg skal sige det til dem.. Og så problemet med deres hane..

• #5   25. okt 2010 Ville blive så tosset, hvis jeg gang på gang skulle træde eller fjerne hønselort fra naboens høns. Det samme er gældende for hunde og katte..

Jeg har intet imod dyr og vil også på sigt at vi skal have en hund, men når det så er sagt syntes jeg ikke det er i orden at andre skal lide under det. Har selv haft så mange problemer med andre folks katte i vores skur, som simpelthen overpissende det hele og har flere gange funet hundelorte i have, på trods af der ikke finde en hund på vores matrikkel..

Syntes man skal have lov at have dyr, men samtidig må man indordne sig efter de regler som er.

http://www.bolius.dk/alt-om/grunden/artikel/love-og-regler-om-dyrehold-ved-enfamiliehuse/

• #6   25. okt 2010 Men ja skulle da være mærkeligt at de ikke kunne forstå problmet i hønselort hos jer, så ville da også opfordre til man snakkede pænt med dem om det..

• #7   25. okt 2010 ej jeg var nok bare blevet tosset og så ville de sgu få besked på at holde deres høns ved sig selv eller ku de fandme komme og gøre rent efter dem... nøj jeg ville blive gal...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#8   25. okt 2010
    Irene I Ja hønselort er ikke ligefrem det nemmeste at samle op med en skovl ! smiley
    Men hvad dælen gør jeg med den hane ???

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#9   25. okt 2010
    ~ Noah´s mor ~ Ja, jeg er også bare godt gal over det !! Men finder det alligevel svært med hvordan jeg siger det til dem.

• #10   25. okt 2010 jeg ville bare gå ind og hører ad om de ikke kunne hegne haven ind, da i har meget hønselort over ved jer? og på barnevogn og sårn, og om hanen ikke kunne holdes inde da i bliver vækket af dem?

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#11   25. okt 2010 Elise J
    Hanen er af lidt større problem smiley hønsegården er nok 10 m. fra vores soveværelse + den galer selv om den står derinde, da der ikke er mørkt smiley

• #12   25. okt 2010 Der er regler for om man må have haner eller ej afhøngig af om man bor i byen eller sådan noget. Hvis de ikke må have hane så skal de af med dem. Og hvis de vil have frie høns må de hegne deres have ind. Jeg ville sige til dem at enten hegner de dem ind og ellers forventer i at de høns der går på jeres grund er jeres og i derfor er i jeres gode ret til at aflive dem eller sælge dem.

• #13   25. okt 2010 hm .. i har jo ikke sagt ja til de kunne få en hane der står og galer hele natten og morgenen .. så må de jo komme af med den igen

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#14   25. okt 2010 Sigrids mor elsker sin blomst .
    Tror der er andre regler, da vi ikke bor i en by.. Men faktisk på "landet" ved et slot, hvor der er tilhørende "gamle" læreboliger.. Men afstanden er fra hus til hus, som i byen.
    Men ja, vi har sku overvejet at skude dem så snart de træder ind på vores grund smiley
    For da vi sagde til dem, at vores hund ville spise dem (hvilken han absolut ikke vil gøre) så sketre der stadig intet ved det.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#15   25. okt 2010 Elise J
    Ja.. Må vel bare nosse mig sammen og tage derover og klage mig.. (:

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#17   25. okt 2010 Har det bare så svært ved at klage over sådan noget :S og så ender det med en dag jeg går fuldstændig amok, og så får de en masse ting at vide i en hurtig rækkefølge (: Selv om jeg jo godt ved det er tosset af mig.

• #18   25. okt 2010 jeg ville starte med at snakke med dem om de skal holde deres dyr på ejen grund. men jeg tror ikke du kan forlange de kommer af med hanen. mvh.kirstine

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#19   25. okt 2010 kirstine N
    Nej det tror jeg desværre heller ik, når vi ikke bor i byen :C
    Men ihhh hvor er det træls, når man vågner af den konstant.

• #21   25. okt 2010 Ved katte skal man give en advarsel til ejerne om at næste gang katten kommer så vil den blive indfanget (bla bla bla)

Jeg tror det samme gælder ved høns..

Det kan ikke passe de skal rende ovre ved jer

• Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #22   25. okt 2010 Det nemlig helt rigtig at de slet ike har nogen ret til at kunne gå på jeres grund!:)

Der er intet andet for end at prøve at tage en snak med dem om det for de <b>har</b> pligt til at holde dyrene på deres egen grund og hvis de fortsat ikke gøre det kan i indfange dem som går ind på jeres grund og få en jæger eler dyrlæge til at aflive dem!(hvilket jeg dog ikke vil anbefale for nabskabet smiley )

Men snak med dem, evt nævn at i 'ikke lige troede i ville få en hane, den står godt nok tidligt op!!' eller noget i den stil:)

Kommentér på:
GRRRR !!!! Nabo-høns

Annonce