{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Kjole til 70 års fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Hej piger!
Jeg har brug for jeres hjælp.
Sagen er den at min mands bedstefar fylder 70 år til december, hvor der bliver holdt stor gilde, men jeg mangler virkelig KJOLEN smiley
Kom gerne med alle jeres inputs.
Den må ikke være for vulgær, men heller ikke for kedelig, og må hellere sige, jeg er nok lidt kræsen smiley Netop derfor jeg er ude i god tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kjole til 70 års fødselsdag
  • #1   22. okt 2010 Jeg vil også sige, at det afhænger af hvordan man er bygget/ser ud. Men det kunne måske være meget sjovt, af se om du kunne finde noget der matcher hvad de andre i familien (mand, barn/børn) skal have på.

• #2   22. okt 2010 Mie M : Jeg har desværre ingen børn smiley Men regner med at manden (som egentlig kun er min kæreste) skal ha slips på i matchende farve.

Jeg er ikke så høj (163 ), ikke vildt tynd - men ej heller tyk smiley Sådan meget normal. Men har en stor popo smiley
    Kjolen skal ikke være så lang, ca knæ længde, og der må gerne være lidt udskæring i.

Camille : Kan faktisk godt li nr 2, men den er liiige dyr nok smiley

• #3   22. okt 2010 Okay, ja men så kan man da heldigvis marche kæresten smiley Men jeg ville måske ligge lidt på nettet, fx trendsales, h&m, gul og gratis - det er nogen gange til at gøre nogen ok kup.
    Held og lykke med af finde den rigtige kjole smiley

• #4   23. okt 2010 syndes nr 2 lige er måske lidt kort og udskæringen i rykken er lige dyb nok...

Kommentér på:
Kjole til 70 års fødselsdag

Annonce