{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Hold da op et ræs {{forumTopicSubject}}

Ja må man nok sige...

Starter med at der om formiddagen fryver en helekopter rundt hvor vi bor, vi bor lige ved en mark og så er stranden ellers forand os. Og den helekopter flyver så over marken og hen over vandet hele tiden, og vi aner ikke hvad den laver og den har efterhånden fløjet rundt ret længe!. Vi får spist vores morgen mad og den flyver stadig rundt. Vi skal så ind i byen og hente min pap far da han skal hjælpe med at slæbe en ekstra sofa op i lejligheden. Da vi så kommer ind på gårdspladsen her hjemme, stikker naboen hovedet ud af vinduet og spørger om vi har en båd liggende ved en bestemt strand nær os? vi siger så nej, men vi havde den på en anden strand, men lige netop igår fandt vi ud af den var blevet stjålet, og da vi opdagede det kørte vi ned på havnen for at se om den var blevet efterladt der, men var den ikke. Han siger så at der her lige før var nogle politi mænd som havde spurgt ham om HAN havde en båd liggende , hvilket han ikke havde. og da vi så hørte det, tænkte vi at måske var det vores båd som de havde fundet. så vi springer ind i bilen igen og afsted med os til stranden. (Jeg er sådan set lidt bange for at VI har gjort noget ulovligt uden at vide det, og nu er vi på vej for at finde politiet ligefrem! Så er ikke tryk ved situationen) men der er ingen der nede ved stranden, hverken båd eller politi. Ser så i øjenkrogen at der er blinkende politi lygter, og der kører vi så over. Da vi kommer der over er det indsatsledelsen fra politiet i Roskilde, som er kommet hele vejen her til Kalundborg, han står og kigger ud på vandet med en kikkert , og ude på vandet er der så en båd som trækker af en anden båd og manden min går så over til ham, og politi manden spørger om det er vores båd som ligger der ude og han svarer så at det er det muligvis, da vi jo ikke helt på afstand kan se det, men det liner den. Den kommer så i land og det er vores båd, og den trækkes af kystvagten eller nogle politimænd med nogle dragte på , de var i sådan en orange båd næsmest. Da den kommer ind får vi så afvide at vores båd har været stjålet, hvilket vi godt viste, og den havde været brugt til at sejle ud og trække andre fiskers roser op af vandet, tømme dem for fisk og skære nettet i stykker også. og så til noget ande-skyderi på vandet bla. De hjælper med at trække den op på land og får så afvide vi må kontakte ham fiskeren og forklare at det ikke er os som har ødelagt hans fiske roser. Dem fra den orange båd tager åbenbart et billede af vores båd og dem omkring den får jeg afvide, da jeg ikke selv havde set det, hehe, og ham fra indsatsledelsen kører tilbage til Roskilde og båden sejler videre, de andre mænd kører samtidig med os..

Men sikke en omgang, vi opdager igår at båden er stjælet , og IDAG får vi den tilbage fra politiet, uden vi overhoved har meldt det, og indsatsleder, både, dykker og helekopterer er sat i sving, må sku nok siges at være vildt hehe. Det har været nogle rigtig røvere som har stjålet den hehe ;D
Men er bare glad for vi fik den tilbage igen, og nu skal den bare hjem i haven og stå for en tid, og gøres sommer klar ;P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hold da op et ræs

Annonce