{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Dukke - navn...... - hjælp:) {{forumTopicSubject}}

Min datter er vild med dukker og skal derfor ha' endnu én til fødselsdag om kort tid.
Men ... hun har så mange almindelige, så jeg vil gerne købe en anderledes en - én der er lidt mere livagtig.
Har set på dem der hedder Re-born - men de koster en formue og er jo reelt heller ikke en lege-dukke.
Men mener jeg på et tidspunkt også har set nogle andre dukker som så noget mere livagtige ud end de alm. baby-born dukker ...... kan bare ikke huske hvad de hedder?

Er der nogen der kan hjælpe med et navn på dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dukke - navn...... - hjælp:)
  • #1   4. okt 2010 Ka dette bruges?
    http://www.denblaagiraf.dk/acatalog/Produktoversigt_Dukker_og_tilbeh_r_19.html

Er vild med rubens dukkerne.. Emily har en.
    Den der dukke der hedder Ling, ser ret naturtro ud smiley

• #2   4. okt 2010 Tak for linket - synes desværre bare ikke der var nogen der mindede om dem jeg har set - tror dem jeg har set før, var meget fremme sidste vinter/jule-sæson. Jeg så dem bla. i kvickly - men kan simpelthen ikke huske hvad de kaldes:) og kan ikke finde dem nogen steder - de lignede rigtig meget en lille baby synes jeg:)

Tilde har også en rubens - men den er hun ikke så interesseret i:)

• #3   4. okt 2010 en ting jeg ikke vil anbefale er de dukker der opføre sig som babyer, min veninde gav engang sådan en til min datter og den dukke skreg jo ind i mellem og det stressede hende simpelthen fordi man skal forsøge og trøste den, kan ikke huske hvad den hedder men batterierne røg godt nok hurtigt ud :o)

• #4   4. okt 2010 (link fjernet)

(link fjernet)

• #7   4. okt 2010 Isaa - tak igen for link - hun har begge disse dukker:)

Tania - Det var lige netop den jeg tænkte på - tak for hjælpen:) Jeg synes nemlig de ser meget livagtige ud:) Må lige se om de fåes i nogle butikker heromkring.

Mascha: Ja, jeg synes også den dukke er fin - hun har den der kan kravle og den er hun også glad for.
    Hun har faktisk en del dukker der kan en masse forskelligt- bla. annabel - men hun bruger stort set aldrig de funktioner de har - hun leger bare med dem - men nu er hun jo også kun snart 3 år:)

Kommentér på:
Dukke - navn...... - hjælp:)

Annonce