{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

God dag - trods det skete ! {{forumTopicSubject}}

Idag har jeg fået mig taget sammen, og købt nogen af Olivers små kaldender gaver han skal have i december ! Super hyggeligt !

Og så har min store dreng malet et billede til hans bedsteforældre, som de skal have i julegave af ham - håber at de bliver glade for dem !

Ellers har jeg bare fået købt en masse nyt tøj til Oliver ! Vil lige sige, at "Tøj og Sko" har sindsygt gode tilbud lige nu - fx. bodyer i alle størrelser til 12 kr ! fandt også et helt stativ med tøj til 10 kr ! fandt en masse lækkert ihvertfald ! smiley

Ellers står den bare på afslapning, Henrik skal på skole idag efter arbejde, så han er først hjemme kl 1 i nat smiley Øv øv.

Hvad har/skal i piger lave idag ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dag - trods det skete !
  • #1   20. sep 2010 Ej hvor hyggeligt !
    STORT tillykke med ham imorgen da smiley

• #2   20. sep 2010 hmm jeg slapper bare af i dag, humøret er lidt nede.. men forsøge at få rydet lidt op på min mands datters væreslse

• #3   20. sep 2010 Også været ude at bruge penge på tøj til Frederic. De nye ej sikke lej bukser - minymo tøj - hjemme futter - tumbel dry bluser - sorte ida t nusseklude og andet godt.

Han kan ikke bruge de body'er fra tøj &sko mm, da de er alt for brede til ham. Har prøvet at hive dem mens de er våde, men nej.

Hængt i mobil med advokat - ingeniør - børne amb - taksator - tandlæge. Det meste af dagen, afl papire hos advokat og faret rundt...

Kører i denne uge fra 16.00- 06.00 så det er mig der kører ham i dp og henter ham tidlig, for at tage ham med ud på arbejdet og lige hygge inden farmand henter ham på station'en.

Frederic elsker at rende rundt ude i 'garagen' og prøve de forskellige køretøjer vi har. Kører som autoredder for Dansk Autohjælp.

Må hellere lige tage en vals med støvsugeren - starte opvaskemaskinen - rydde lidt op osv inden jeg lige tager et styrtbad inden arbejde. Manden har nemlig lige fyldt med mp3 med masser af nyt musik med gang i...

• #4   20. sep 2010 Jeg har gjort fuldstændig hovedrent herhjemme. Smidt ud og ryddet op i alle rum.. Dejligt tilfredsstillende. Nu sidder jeg og slapper af.. Velfortjent. Ska lige et smut ned og handle, og ellers skal vi bare hygge når kæreste og børn kommer hjem..

• #5   20. sep 2010 Jeg og Oliver har en fri dag idag.. Jeg er igang med at lave lister over hvad manden og lillemanden skal have i adventgaver, og så er jeg ved at lave en liste over hvem der skal ha' hvad i julegave smiley ..

Og så har jeg en veninde på besøg som har boet i Sønderborg før, men som er flyttet, hun kedede sig lige så hun kom lige til Sønderborg, så det er dejligt at se hende da hun er gravid og vi nok ikke ses igen inden hun føder.. smiley ..
    - Ligenu mødes hun lige med en anden kammerat, og så kommer hun tilbage, og imens er jeg lige igang med at få Oliver til at sove.. :

• #6   20. sep 2010 hmm jeg har ordnet vasketøj, og sådan lidt forskelligt her hjemme.. været en tur til fys, og nu slapper jeg bare af, har lige spist en hel rulle smil hehe sådan kan det gå:-) må hellere få handlet ind inden manden kommer hjem :0)

• #7   20. sep 2010 Issa - hvordan går det med dig og manden ? fik i snakket ?

• #8   20. sep 2010 Skriver lige privat. smiley

• #9   20. sep 2010 Jeg har ikke lavet så meget idag, har faktisk bare siddet og fladet ud på min bagdel.
    Men må nok hellere se at få lavet lidt, for bliver jo lud doven af bare at sidde her.

Skal lave gullash (staves) til aften, så der skal lige handles lidt når kæresten kommer hjem med bilen.
    Så skal der støvsuges, men det er kærestens job...hehe.

• #10   20. sep 2010 Jeg har haft en super dag og er sååå stolt af jonathan.
    Han sov nede i vuggestuen i 2½ time og vågnede glad og tilfreds og spiste en mellem portion kartoffelmos.

Det var helt mærkeligt at jeg var "alene" hjemme smiley og fik da sovet, så nu er min hovedpine væk smiley smiley

Kommentér på:
God dag - trods det skete !

Annonce