{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen energi..
  • #1   10. sep 2010 jep. Jeg kan blive så død for energi at jeg faktisk bliver rigtig skidt tilpas af det.

• #2   10. sep 2010 Prøver at lave en plan hver dag, men det bliver så aldrig til noget..

• #3   10. sep 2010 jeg var i hvertfald glad for jeg havde min hund der skulle luftes da jeg gik hjemme og var sygemeldt, dengang jeg ventede marcus, han holdte mig da lidt igang, og ellers forsøgte jeg at have aftaler til hver dag, jeg tog også tit med manden på job i lastbilen for at slå tiden lidt ihjel, men ja man bliver bare lidt doven af det, denne gang er jeg heldigvis ikke sygemeldt endnu, og hurra jeg har abejdet længere end sidst ;o) men hvis jeg skulle blive det, er jeg da glad for at jeg hver dag har noget at skal op til, marcus skal jo passes alligevel og har jo også stadig hunden at tænke på ;o) så denne gang frygter jeg det ikke helt så meget, dog vil jeg helst arbejde så længe som muligt, selvom jeg højst sansynligt ikke kan gå tiden ud (det er meget få der gør det indenfor mit fag) så jeg tager en dag af gangen og håber den går godt ;o) (men første skridt var jo nok at få fortalt på jobbet at jeg er gravid he he)

• #4   10. sep 2010 Kender det ALT For godt.. kan også mærke på mig selv at jeg er ved at ende der... Rigtig trist... havde så mange planer om hvad jeg skulle bruge tiden på når jeg kom til at gå hjemme men synes ikke jeg når alt det jeg gerne vil smiley Sidder bare foran enten den ene eller den anden skærm.. så skal sparke mig selv bagi hvis det blir ved smiley

• #5   10. sep 2010 Jeg har det på helt samme måde, der er ikke noget at lave keder mig og der hvor man kunne lave lidt gider man bare ikke ...

• #6   10. sep 2010 Jeg får da lavet lidt nu når jeg går hjemme, men synes det er svært at trække sig selv i gang..

• #7   10. sep 2010 Ja jeg har da også 2 hunde, men 1 de gider ikke ud når det regner, eller så " tidligt" på dagen.
    2 jeg kan ikke gå med dem begge nu hvor jeg er gravid.. De vejer tilsammen 120 kg, og det er ren muskelmasse.. Det tør jeg ikke nu hvor min krop ikke er i top.

Der er dag hvor jeg ikke kommer ud af mit nattøj, det er helt vildt!! Ja og lidt hyggeligt..

• #8   10. sep 2010 kender det alt for godt. Kan tydeligt huske det, og nu er det heller ikke lige det mest motiverende vejr udenfor.

da jeg var gravid cyklede jeg til alt jeg skulle. Der er 5-6 km ind til byen og der cyklede jeg ind hver dag og cyklede hjem igen. Det er træls i starten men så vænner man sig til det og får bedre kondi og bliver meget mere dus med det og så er det intet problem at cykle mere til sidst, og så vil man hellere det end at tage bussen.

så fik man mere energi der i hvertfald. Men åh jo kender det godt, det er fælden ved det. Ellers er der shopping, den er også god

• #9   10. sep 2010 ja kender det alt får godt sådan er det bare a være gravid kronisk træt og ondt et eller andet sted .. lige pt har i 3uger nu vången præcis hver 2 time hver nat.. men det kan man vel lige så godt vænne sig til sådan bliver det jo manget langtid fremover..

Kommentér på:
Ingen energi..

Annonce