{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.704 visninger | Oprettet:

Uren hud efter p-pille stop? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer tøser der lider af det? s
Sorry det lidt klamme indlæg men er så træt af at have bumser i ansigtet hele tiden.. det er kommet efter jeg er stoppet med mine piller og jeg har virkelig mange mærker efter bumser, ret træls når man er vant til et rent og glat ansigt.. Kender i nogen kur mod det?
Spiser sundt, drikker vand, dyrker motion, renser mit ansigt med sådan noget sten peeling engang i mellem og bruger aldrig fed creme i ansigtet da huden er fedtet i forvejen :-S

Håber i har lidt råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uren hud efter p-pille stop?
  • #1   28. jul 2010 jeg lider af det samme smiley tror ikke der er å meget andet at gøre end det man normalt gør.. renser huden osv.. jeg fik nogle piller imod det, men er streng forbudt hvis man er gravid, og det er nok ikk godt når nu i prøver smiley jeg har selv måtte droppe dem, og må bare bide i det sure æble... smiley

• #2   28. jul 2010 Er bare så træt af at ligne en bumse vrag hver dag på arbejdet, det er så pinligt at komme med en stor ny bums hele tiden :-S
    Fru. Larsen, vidste ikke man kunne få piller mod det, men så slemt er mit vidst heller ikke..

Øv så må man nok bare overleve og prøve at rense ansigt og lidt :-S

Bruger forresten heller ikke makeup, kun meget sjældent for at skjule dem :-S

• #3   28. jul 2010 Også mig. Det er ulideligt de første måneder, men det bliver bedre efter et stykke tid.

• #4   28. jul 2010 Jeg er helt dækket i panden af bumser og ja bare uren hud. Jeg har så været i matas og købe nogen produkter af striberne jeg købte rensemælk, skintonic, en type dagcreme og den der roll et eller andet mod uren hud fra garnir (staves) jeg startede i går men syns da at jeg allerede kan se en lille ændring.

• #5   28. jul 2010 Jeg stoppede for 6 måneder siden så synes det er lang tid nu :-S

Søde, dem har jeg også, og har brugt en årgang..har også brugt nivea.. kunne være man skulle give det et forsøg igen..

• #6   29. jul 2010 jeg bøvlede også med det nogle mdr. efter p pille stop. Så prøved jeg nogle produkter fra clinique og så forsvandt det smiley vil sige det virkelig er pengene værd.

• #7   29. jul 2010 Uhh synes det er forvirrende med alle de der mærker... stod også og kiggede på det de har på tilbud i netto i denne uge, men ved ikke hvad man skal regne med er bedst snart..
    Tror jeg vil starte op med det jeg har nede i skabet og se om det hjælper mig.. men rart at høre man ikke er den eneste der har det sådan..

• #8   29. jul 2010 Du kan få noget cream ved lægen, kan ikk huske hva det hedder, men fik det sidst jeg var gravid fordi jeg begyndte og slå ud. det hjalp..

• #10   29. jul 2010 Har uren hud på den måde at jeg konstant har sådan et par bumser i hovedet og nogen værre end andre.. de starter jo som hudorme og der gør jeg jo så den første fejl.. jeg trykker dem for at undgå bumsen men i stedet får jeg jo en slags betændelse og sår .. :-S Ved ikke om jeg føler det er slemt nok til at gå til lægen med det da det drejer sig om få bumser og noget fedtet hud.. men er virkelig træt af det :-S

Så vil prøve at rense ansigtet mere..

Wishful: Vil prøve det der med at skifte hovedpudebetrækket har aldrig tænkt at det kunne gøre noget for det.. håndklædet skifter jeg derimod tit.. smiley

• #12   30. jul 2010 Puhh ha Wishful.. det har jeg slet ikke mod på at gå i gang med :-S Alt det med nåle og sådan.. nej ellers tak smiley tror jeg må prøve at lade dem værre.. men jeg bruger som regel "tea tree oil" (eller hvad det hedder) til at tørre dem ud om natten.. har en god effekt inden de når at spring ud smiley

Men super god forklaring du kommer med smiley

• #14   31. jul 2010 Okay spændende.. havde jeg aldrig hørt.. smiley Men synes det har haft god effekt her, men er også begyndt at holde igen, så det er måske meget godt smiley

Kommentér på:
Uren hud efter p-pille stop?

Annonce