{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

had på svigermor (mode?) {{forumTopicSubject}}

nu har jeg egentligt lagt mærke til at der er en gennerel negative tone overfor fænomentet svigermødre, det er ikke kun herinde jeg oplever den, men både ude i den rigtige verden og på andre hjemmesider.
Men det får mig til at tænke om der virkelig er noget ved det eller om det egentligt bare er et mode fænomen, at man kan side i flok og hade sine svigermødre i smug, så har man noget at snakke om ?
Selv er jeg rigtig glad for min svigermor og faktisk hele min svigerfamilie, jeg tør gerne at sige offentligt at min svigermor er et rigtig dejligt menneske, og jeg er faktisk rigtig glad for at have hende i min nært bekendskab.
Men når jeg siger dette for jeg tit meget underlige øjne af andre svigermødre indehavere.
Jeg har også lagt mærke til at der her på bg er en rigtig skarp tone overfro svigermødre og der er ikke bliver hodlt tilbage med at kalde den for s* s*k møgl*der og k*lling.
Der bliver jeg da lidt nervøs når så mange viser så åbentlyst had overfor en person der er så nær i familien, jeg mener nå man jo har barn er det jo barnets bedstemor man kalder sådanne til.
Er det mig der er tyndhudet og sart eller er det en slags modefænomen eller er det bare sådan det er i virkeligheden ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  had på svigermor (mode?)
  • #1   26. jul 2010 ja godt spg. men for mit vedkommende bryder jeg mig bestemt ikk om min svigermor. og manden ka skam heller ikk fordrage hende

• #2   26. jul 2010 Jeg kalder ikke min svigermor for l*der men det er jo fordi det er en stillingsbetegnelse og min svigermor er butiksansat smiley Men hverken mig eller kæresten vil have hende i huset efter hun utallige gange har såret mig og ham bl.a ved at ville have vores datter og så lægge hende på gulvet mens hun sidder foran computeren og ser billeder af et andet barnebarn som hun ikke ser smiley Eller når hun låser alt inde og holder alt hemmeligt fordi vi kommer og hun mener min kæreste stjæler pga en økse hendes eks mente han havde stjålet.

• #3   26. jul 2010 Jeg er ligeglad med hvad andre kalder deres svigermødre. Snakker ikke SÅ grimt om andre mennesker. Men har veninder som absolut ikke kan med deres svigermødre! Og jeg forstår dem godt. Jeg har også selv haft en svigermor som var en været k*lling! Ikke kun overfor mig og min eks, men i det hele taget.
    Tror ik det har noget at gøre med at det er en mode at svine sin svigermor til, det er vel fordi at man ikke bryder sig om vedkommende, ligeså vel som man ka ha en bekendt "veninde" man ikke kan døje.
    Grunden til mange snakker om det på forummer, må vel være at man har brug for at komme af med det? Det er jo en ting der er svær at snakke med andet familie om osv.

• #4   26. jul 2010 Lige frem mode? som du kalder det.

Jeg håber da bestemt ikke at folk sidder og nedgør deres svigermødre for ingenting, bare for at få opmærksomhed.

Sådan som jeg ser det, er det bestemt ikke mode.
    Jeg bryder mig bestemt ikke om min svigermor, da hun hele tiden kommer med indvendinger om hvordan vi skal opdrage Jonathan og at jeg skal tage mit ben af om aften.
    Det kan godt være hun selv ser det som en støtte, men det synes jeg ikke. hun har selv opdraget sine børn på den måde hun nu synes og som jeg selv synes at hun har gjort forkert, men hvorfor skulle jeg sige noget til hende om det? det er hendes valg ang opdragelse.
    Men hun skal bestemt ikke sidde og tro at jeg gider lytte til hendes råd, jeg skal squ nok selv bestemme hvordan Jonathan skal opdrages, hvis hun ikke bryder sig om det, så skal jeg nok fortælle hende hvilke fejl hun skal kigge på ang sine egne børn inden hun kritisere andres.

• #5   26. jul 2010 Lene - jeg har ben protese smiley

• #6   26. jul 2010 ja... jeg er squ ikke så god til det med og tage benet af. men hun skal i hvert fald blande sig uden om. Det er ris til egen røv, men hun er nok den sidste der skal fortælle mig hvad jeg skal smiley

• #7   26. jul 2010 jeg har det for det meste rigtig godt med min svigermor og vi kan sagtens finde på ting og lave sammen uden kæresten og svigerfar. Det er rigtig dejligt =)

Men hun kan dog godt være lidt for nysgerrig en gang i mellem og når kæresten er f.eks arbejdsløs kører hun ekstrem meget på det, og det kan være meget irriterende og høre på, ellers kan hun godt køre på min kæreste omkring hans rygning og vil så gerne ha at jeg har samme mening som hende på det punkt.

Men alt i alt så er jeg super tilfreds =D

• #8   26. jul 2010 Lene - nemlig

• #9   26. jul 2010 Jeg kan også godt lide min svigermor, der er visse ting jeg bestemt ikke bryder mig om hun gør, men jeg har det godt sammen med hende, heldigvis da.

Jeg kan sagtens snakke negativt om de ting hun gør, da jeg ville tackle det på en helt anden måde.

• #10   26. jul 2010 Jeg ved ikke rigtig hvad min holdning til min svigermor er smiley
    Hun er meget sød, men utrolig svær at snakke med.

Jeg synes det er forfærdelig som folk omtaler nogle så tæt på dem, og jeg fatter ikke at folk kan få sig selv til det!

• #11   26. jul 2010 Jeg har verdens bedste svigermor. Hun er guld værd og jeg holder rigtig meget af hende. Vi snakker faktisk mere i tlg sammen end hun gør med hendes søn.

• #12   26. jul 2010 C K H - der er så mange ting man aldrig kommer til at fatte, men sådan er verden nu engang. Du har nok også uden du selv kunne huske det omtalt en person dårligt, som var tæt på dig.
    Vi er ikke alle sammen hellige smiley

• #13   26. jul 2010 Jeg er Super glad for min svigermor-far.. de er virkelig skønne og ville da helst ikke undvære dem =) Men min kæreste kan tværdigmod ikke med min mor! og det er mega Træls.. han forventer ligesom at jeg ikke vil komme ved hende, men det kan han glemme alt om min mor er min mor !! og han har ikke nogen bestemt grund til ikke at kunne lide hende !

• #14   26. jul 2010 Pernille - ALDRIG på samme måde som nogle gør her på bg, det kunne jeg absolut ikke drømme om.
    Det er for mig mangel på respekt, og det byder jeg ikke familien, og den "ydre" familie. smiley

• #15   26. jul 2010 Jeanette - Jeg vil gerne give dig ret.. smiley
    Jeg tør også godt indrømme at jeg ELSKER min svigermor, hun er det rareste, varmeste, dejligste og mest omsorgsfulde menneske jeg kender..
    Ser hende faktisk som min anden mor.. smiley

Men synes også tit folk HADER deres svigermor fordi de "blander" sig i børneopdragelse osv, jamen så forklar dem dog at I gør tingene på JERES måde, når de råder en eller "blander" sig er det jo tit og ofte bare i en god mening, og kan også godt se det er træls, men så hellere sige det end og gå og opbygge sådan et HAD til svigermor..

• #16   26. jul 2010 C k H - der er vi jo nogen som er forskellige.

• #17   26. jul 2010 Jeg er også super glad for mine svigerforældre, og ville ikke undvære dem for noget smiley

Kommentér på:
had på svigermor (mode?)

Annonce