9. nov 2008 Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 12
had på svigermor (mode?) {{forumTopicSubject}}
nu har jeg egentligt lagt mærke til at der er en gennerel negative tone overfor fænomentet svigermødre, det er ikke kun herinde jeg oplever den, men både ude i den rigtige verden og på andre hjemmesider.
Men det får mig til at tænke om der virkelig er noget ved det eller om det egentligt bare er et mode fænomen, at man kan side i flok og hade sine svigermødre i smug, så har man noget at snakke om ?
Selv er jeg rigtig glad for min svigermor og faktisk hele min svigerfamilie, jeg tør gerne at sige offentligt at min svigermor er et rigtig dejligt menneske, og jeg er faktisk rigtig glad for at have hende i min nært bekendskab.
Men når jeg siger dette for jeg tit meget underlige øjne af andre svigermødre indehavere.
Jeg har også lagt mærke til at der her på bg er en rigtig skarp tone overfro svigermødre og der er ikke bliver hodlt tilbage med at kalde den for s* s*k møgl*der og k*lling.
Der bliver jeg da lidt nervøs når så mange viser så åbentlyst had overfor en person der er så nær i familien, jeg mener nå man jo har barn er det jo barnets bedstemor man kalder sådanne til.
Er det mig der er tyndhudet og sart eller er det en slags modefænomen eller er det bare sådan det er i virkeligheden ?
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Tror ik det har noget at gøre med at det er en mode at svine sin svigermor til, det er vel fordi at man ikke bryder sig om vedkommende, ligeså vel som man ka ha en bekendt "veninde" man ikke kan døje.
Grunden til mange snakker om det på forummer, må vel være at man har brug for at komme af med det? Det er jo en ting der er svær at snakke med andet familie om osv.
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Jeg håber da bestemt ikke at folk sidder og nedgør deres svigermødre for ingenting, bare for at få opmærksomhed.
Sådan som jeg ser det, er det bestemt ikke mode.
Jeg bryder mig bestemt ikke om min svigermor, da hun hele tiden kommer med indvendinger om hvordan vi skal opdrage Jonathan og at jeg skal tage mit ben af om aften.
Det kan godt være hun selv ser det som en støtte, men det synes jeg ikke. hun har selv opdraget sine børn på den måde hun nu synes og som jeg selv synes at hun har gjort forkert, men hvorfor skulle jeg sige noget til hende om det? det er hendes valg ang opdragelse.
Men hun skal bestemt ikke sidde og tro at jeg gider lytte til hendes råd, jeg skal squ nok selv bestemme hvordan Jonathan skal opdrages, hvis hun ikke bryder sig om det, så skal jeg nok fortælle hende hvilke fejl hun skal kigge på ang sine egne børn inden hun kritisere andres.
sep 2009
sep 2009
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Men hun kan dog godt være lidt for nysgerrig en gang i mellem og når kæresten er f.eks arbejdsløs kører hun ekstrem meget på det, og det kan være meget irriterende og høre på, ellers kan hun godt køre på min kæreste omkring hans rygning og vil så gerne ha at jeg har samme mening som hende på det punkt.
Men alt i alt så er jeg super tilfreds =D
sep 2009
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Jeg kan sagtens snakke negativt om de ting hun gør, da jeg ville tackle det på en helt anden måde.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Hun er meget sød, men utrolig svær at snakke med.
Jeg synes det er forfærdelig som folk omtaler nogle så tæt på dem, og jeg fatter ikke at folk kan få sig selv til det!
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
sep 2009
Vi er ikke alle sammen hellige
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 140
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Det er for mig mangel på respekt, og det byder jeg ikke familien, og den "ydre" familie.
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Jeg tør også godt indrømme at jeg ELSKER min svigermor, hun er det rareste, varmeste, dejligste og mest omsorgsfulde menneske jeg kender..
Ser hende faktisk som min anden mor..
Men synes også tit folk HADER deres svigermor fordi de "blander" sig i børneopdragelse osv, jamen så forklar dem dog at I gør tingene på JERES måde, når de råder en eller "blander" sig er det jo tit og ofte bare i en god mening, og kan også godt se det er træls, men så hellere sige det end og gå og opbygge sådan et HAD til svigermor..
sep 2009
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 22 Svar: 477
had på svigermor (mode?)