{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

sælge sit modermælk?? {{forumTopicSubject}}

Godaften tøser!

Jeg har lidt af et problemos!
Jeg producere alt alt for meget mælk mere end min datter kan nå at spise, hun kan maks drikke 90ml...mine bryster er ved at eksplodere af mælk, så bliver nødt til at pumpe ud eller det sprøjter ud af dem... jeg kan nemt pumpe mellem 250-400ml ud hver gang jeg pumper ud, idag var jeg nødt til at smide næsten over en liter mælk ud fordi det havde blevet for gammelt og det sku ik det fedeste at smide ud, når man ved at nogle for tidligt fødte børn ku måske havde fået gavn af det...jeg fortalte det til min sundhedsplejerske og hun foreslog at jeg sælger det til til skejby sygehus...har prøvet at læse mig lidt frem til det..og der står at der køre en mælkemand ud en gang i ugen og indsamler mælk ved de kvinder som giver deres mælk til skejby sygehus...men nogen som ved hvor langt man højst må bo fra Skejby sygehus for at de gider at hente det? (Jeg ved ihvertfald at på sjælland køre der en mælkemand ud og indsamler på hele sjælland for hvidovre sygehus.) Og andre som har erfaringer med at sælge sit mælk??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sælge sit modermælk??
Kommentér på:
sælge sit modermælk??

Annonce