{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mødre med børn til forskellige fædre.?
  • #1   15. jul 2010 Hvad skal det bruges til?

• #2   15. jul 2010 Jeg venter barn med min "nye" kæreste.. Og har børn med min eks..

• #3   15. jul 2010 jeg har en dreng fra et andet forhold og mine to piger har jeg med ham som jeg er sammen med nu :o)

• #4   15. jul 2010 jeg mangler een at snakke med omkring tanker osv osv.. I det jeg har et barn på 2 i forvejen og har fået en ny kæreste og vi er inde på snakken omkring børn. Skal siges vi har prøvet lidt tid nu, og har været lidt igennem.
    Jeg har haft nogle ånsvage tanker som: Hvad nu når den nye baby kommer til verden, bliver der gjort forskel? Jeg ved ikke hvorfor jeg har disse tanker, det er jo nok psyken der strejfer nu hvor der måske kommer en ny, men man har lidt brug for at snakke om det..
    Jeg har tænkt meget omkring forskel.. Og man kan jo blive helt ked af det, og miste gejsten lidt..

• #5   15. jul 2010 jeg mødte min nuværende kæreste da min søn var tre år, jeg synes ikke min kæreste gør forskel på min søn eller hans egen to piger, han har også min søns navn tatoveret og siger egentligt os altid mine børn om dem alle tre, nu er han så os selv fra en familie hvor de havde forskellige fædre/ mødre i flokken.

• #6   15. jul 2010 God ide med en gruppe;0)

• #7   15. jul 2010 mor til magnus: Det synes jeg er en rigtig god idé. Jeg ved jeg ikke er den eneste! Og der er mange ting idet.. Nogle der har lyst til at oprette? smiley

• #9   15. jul 2010 jeg kommer selv fra en familie hvor vi er 5 børn men 4 forskellige fædre. de 2 sidste har den samme..

har lige snakket med min mor om det, og hun følte det samme som du gør, men hun har aldrig nogensinde "glemt" en af os eller brugt mere tid på den anden.. det handler bare om at når den mindste evt sover så brug meget tid med den lidt større og vis altid overskud til den store. så mindsker man risikoen for at den ældste føler sig "forladt".. håber det var til at forstå.. vi har ihvertfald allesammen her vokset op i det skønneste hjem, og med den herligste stedfar til os alle.. så du skal ikke bekymre dig det skal nok gå alt sammen smiley

• #10   16. jul 2010 Jeg har noget ála de samme tanker, for jeg har 1 datter fra tidligere forhold og mig og min nuværende kæreste snakker også om barn.

Jeg er godt nok ikke lige gravid endnu men jeg VED at det bliver samme situation for mig med to børn med to forskellige fædre, og jeg tænker på det hver dag. Det er jo heller ikke min kærestes datter, men er så bange for at hun vil føle sig udenfor. Så er jeg jo sammen med Jacob og får barn med ham. Så vil barnet have begge sine forældre og tænk hvis hun tænker at hun ikke er ønsket i den nye lille familie vi har?

Jacob tager sig af min datter, mere end de fleste biologiske fædre ville overfor deres børn. Så jeg er ikke bange for at der gøres forskel, det er mere alt det andet. Kan også være at tanken indhenter mig alligevel på et tidspunkt.

Er man velkommen i gruppen alligevel selvom det ikke er sket endnu men kommer til at ske?

• #11   16. jul 2010 hvor er det dejligt at vide man ikke er den eneste der har sådanne tanker!
    Tusind tak for jeres indlæg, og lad os få gruppen op og køre smiley

Kommentér på:
mødre med børn til forskellige fædre.?

Annonce