{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Nu må de snart lige spænde hjelm'en.. {{forumTopicSubject}}

Kører jo en sag ved arbejdsskade styrelsen, en 4 år gammel skade der blev fikset her i feb '10.

De sendte en mega brev, som de bad ham overlægen der havde opereret mig, om at udfylde og de skulle gerne sendes tilbage efter max 4 uger.

Der går 3 uger og de ringer fra arb. skade styrelsen ang de papire. Siger så at de jo for lænst er af hos ortopædkirugisk amb.... Jamen så giver vi dem lige lidt længere tid.

De har så haft dem liggende i 6 uger nu og så ringed hans sekretær, at han desvære ikke havde tid til at udfylde dem og at det kunne min egen læge sagtens klare. Og de sender dem retur til mig.

For så atter et brev om at de er blevet ringet fra sygehus og at de nu sender mig en ny stak som min læge skal udfylde. Og at de skal have dem inden for 2 uger.

Kører så ned forbi lægen ( vi er der næsten aldrig) Jo de har så ferie de næste 4 uger, men har så et pænt stykke papir hængende med en læge vi kan bruge i uge 27-28 og en anden læge i uge 29-30.

Ringer så til den der læge. Jamen det er skam ikke noget hun kan hjælpe mig med. Suk.... Det er jo bare at kigge i min journal, for der står det hele. Kunne sagtens selv udfylde den - da jeg også selv har min journal herhjemme, men nej. Det skal være en læge.

Hende afløser ville da gerne ringe til arbejdsskade styrelsen og sige at de må vente til min egen læge kommer retur.

Hvorfor skal det system bare være så bøvlet og firkantet. Hun skal blot kigge på en skærm og skrive de latinske ord ned - sætte nogle krydser osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu må de snart lige spænde hjelm'en..
  • #2   9. jul 2010 Tak...

Hun ringed dog til arbjeds skade styrelsen og fik udskut afl dato til den 1 sep.

Tager mod og spørger ang en knude jeg opdaged i mit ene bryst for små 3 uger siden. Troed jeg blot havde støt imod noget, da brystet er ømt det sted omkring 'knuden' og det er en smule større end det andet. At den er vokset siden og nu føltes med på str med en mandel.

Troed at min evige træthed skyldtes varmen og arbejde. For i denne uge hvor jeg havde fri kl 22 gik jeg direkte i seng, er overhovedet ikke sulten og kan slet ikke spise det jeg plejer. Har tit dårlig mave - så tænkte; ja nu har jeg så fået stress

Spørger hende så ang de mange brune pletter jeg bliver ved med at få - de starter med en lille rød plet for så at blive til mørkebrune pletter i alle str. Havde et sted 2 der sad med ½ cm mellemrum, ja der så kommet 17 små mere uden om, de skifter form, bliver hårde mm. Tror jeg laved en tråd herinde omkring dem tilbage i januar/februar..

Hendes svar til det hele var; ja kan godt se det er træls, men du må vente til din egen læge kommer retur fra ferie - for vil ikke tage hendes arbejde. SUK, skal så vente 3 mere - er bare græde færdig og det ligner slet ikke mig.

Kommentér på:
Nu må de snart lige spænde hjelm'en..

Annonce