{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Baby box, Baby Sam bøvl!! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at få bestilt alle de her gratis ting.

Da jeg så er sengeliggende resten af grav. kan jeg ikke selv komme ind og hente det og havde sendt en veninde med min "udskrift" til BabySam. De ville ikke udlevere den til hende da hun skulle vise legitimation..

Hun forklarede dem problemet og det var de ligeglade med. Jeg kunne bare komme og hente den efter fødslen så.
Selvom man skal afhente boksen senest 3 uger efter udprintet...

Hmm....møg. Så tænker jeg bare, skal jeg tro på de vil udlevere den 2 mdr efter jeg har fået kvitteringen eller skal jeg melde mig ud igen og tilmelde mig igen for at få en ny kvittering??
Kommer nemlig til at være en helt anden butik end den hun var i.

Kan I huske hvad der er i boksen udover blespanden? Jeg kan nemlig ikke selv... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby box, Baby Sam bøvl!!
  • #1   6. jul 2010 Det var da småligt - efter min mening....

Hvordan går det med dig?

Jeg ville melde mig ud og ind igen... .)

• #2   6. jul 2010 okay det lyder mærkeligt.... jeg har selv arbejdet i babysam, og vi gav dem da ud hvis bare der var en underskrift og et id på den person der havde bestilt den... har du måske en kæreste der kan tage hen og hente den i stedet? hvilken babysam er det?

• #3   6. jul 2010 Nogen gange bliver man altså nødt til at tro på det bedste i folk - og ikke dømme dem som nogen der vil snyde - på forhånd smiley

• #4   6. jul 2010 du kan ikke melde dig ud og så ind igen da de kun giver en box pr hustand så er den du har sedlen på nu den enste du kan få.

• #5   6. jul 2010 Hmm jeg kan ikke bare smutte, bor på landet og har min. 35 min til nærmeste Baby Sam... ellers havde jeg gjort det.

Det er Baby Sam i Silkeborg, ved godt de gør som de skal og det er også helt ok, træls når folk udnytter sådan noget, men generelt synes jeg ikke de er særlig venlige i netop den butik.

Men fint nok, jeg har bare nærmere til den nye i Horsens og hvis jeg nu kommer flere måneder efter og vil have boksen, så kan jeg jo nok stå der og sige at de i Silkeborg siger det ikke gør noget den er udskrevet så lang tid i forvejen...

Men tror I jeg kan få min mor eller mand til at hente den hvis jeg bare underskriver den? Kunne jo i princippet også være forfalsket. Tænker om de vil have billede.

• #6   6. jul 2010 Kunne du ikke bare ringe derind og forklare situationen og så sende din mand afsted ? Med dit kørekort samt sygesikring ! Så kan han vise sit kørekort og sygesikring og derved kan de se i bor på samme adresse

• #7   6. jul 2010 Jo det var da en mulighed....kunne da prøve at høre dem ad, det er åbenbart forskelligt fra by til by hvordan de takler sådan noget.

Så er der bare et lille problem tilbage :o)
    Min veninde har kvitteringen med mit navn mv og rejser på ferie nu, så når ikke at få den før om en måned alligevel...møg!

Så derfor tænkte jeg om jeg kunne melde mig ud igen og ind igen selvom jeg er registreret, for måske de kan se boxen ikke er blevet afhentet??

Tænker også om det i det hele taget er bøvlet værd at spekulere på...
    Er der ikke kun den spand deri?? Kan ikke huske hvad jeg fik sidst..

• #8   6. jul 2010 der er lidt blandet i pakken, men selve ble spanden smed jeg faktisk ud for vil hellere smide bleerne ud is kakten med det samme da jeg ikke synes det er lækkert de er inde selvom det er i en ble spand.

• #9   6. jul 2010 Ikke for at opfordre til at snyde, men kan du ikke bare give hende din pung med så hun kan bruge sygesikring og kort som dokumentation?? eller hvad??

• #10   6. jul 2010 dårlig service smiley min kæreste hentede min da jeg skulle holde mig i ro - og jeg havde bestemt ikke skrevet under på noget som helst nogen steder ...

• #11   6. jul 2010 ja det er sært med så forskellige meldinger i de forsk butikker...

Linda med ...... skrev du en mail ang du ikke havde fået sedlen printet ud? Hvem sendte du den til?

Ellers må jeg se hvad jeg ligge kan komme til at gøre.

• #12   6. jul 2010 jeg skulle vise sygesikringskort

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #15   7. jul 2010 Sandie : Ca 2 måneder før termin..

• #17   7. jul 2010 Jeg synes Libero boksen var ganske fin. Der var vist lidt legetøj, en body,plejeprodukter osv, den skal jeg også have´bestilt igen.
    Må prøve at ringe til babysam i morgen..

Kommentér på:
Baby box, Baby Sam bøvl!!

Annonce