22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
HJÆLP PIGER :'( {{forumTopicSubject}}
Det hele startede egentlig da vi planlagde at få Oliver. Jeg stoppede med p-piller i Maj måned 2008, og fik ingen mens. Blev så gravid alligevel. Da jeg så fødte Oliver havde jeg min mens. Men siden har jeg ikke set skyggen af den :S Jeg gik så til lægen, og hun fandt en knude, da hun lavede en GYN på mig Jeg er nu sendt vidre til en GYN på sygehuset, der skal jeg så hen til August ! Knuden er så stor så man kan mærke den når man røre mig nederst på maven
Jeg har så lige fået min mens nu, og jeg bløder igennem en tampon på under en halv time, og jeg har så mega ondt at jeg ikke kan holde ud at være nogen steder, vil bare sove og væk fra alle de smerter !
Nogen som har prøvet noget lign.?
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Jeg har altid lidt af kraftig menses, men dec 2003 der var det så slemt at det var knolde af størknet blod på str med knytnæve der kom ud af mig og ja der var så meget til tider det løb ned af benene og lavede små blodpools..... Og nej jeg havde ikke været gravid, da jeg blev testet herfor men ingen positive resultater der at finde.... Det endte i en udskrabning på sygehuset......
Og aldrig havde jeg poplevet så mange smerter i forbindelse med mine graviditeter.....
Så mit råd vil være når du bløder så meget ring til vagtlægen og forhør dig i hvad du skal gøre og om der kan blive gjort noget for dig.......
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
HJÆLP PIGER :'(