{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

fjolser herinde (marked) {{forumTopicSubject}}

jubii så ville jeg købe en lille elbil af en herinde, vi aftale at jeg henter den i denne weekend fordi jeg ikke havde tid før.

nu skriver kvinde mennesket sgu at hun har smidt den på noget genbrug fordi hun havde slettet mine beskeder osv.
hvad fanden er det for en opførsel fra et voksent menneske?
håber for guds skyld ikke det er normalt herinde.

er sgu glad for at dean (vores dreng) kun er 2 år og ikke helt forstår det endnu ellers havde jeg sgu nok haft en temmelig skuffet unge.

beklager mit lille udbrud er bare virkelig harm over det.

johnny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjolser herinde (marked)
  • #1   11. jun 2010 kan godt forstå dig. der er så mange idioter her inde. der tror de kan sælge hvad som helst og få en bondegård for det..
    ud over det så er der så mange svindlere her inde der enten slet ikke sender tøjet eller også sender de noget helt andet..

og så den værste sælger tøj som nyt og så er det lige til at smide ud når det kommer..

så hold godt øje og spørg jer omkring hvem i kan handle med..

spørg os de "gamle" som har været her inde siden siden åbnede. dengang var der sku ærlighed til;-)

• #2   11. jun 2010 tror som egentlig hun er en reel sælger, syntes bare det er noget pis at antage jeg er useriøs fordi jeg ikke har skreven siden vi aftalte at jeg ville hente i denne weekend. hvad f..... ville hun ha jeg skulle skrive, men det sidste fjols er vel ikke født endnu.
    var endda kun interesseret i den fordi den var lidt speciel, prisen var sgu næsten lige meget. men nu kan jeg da tage knejten i hånden og køre ud og købe en sprit ny til ham, så kan han også selv vælge hehe

• #3   11. jun 2010 Det kan være hun slet ik havde den alligevel...det kunne måske være hun ville prøve at snyde folk som ikke selv havde mulighed for at komme og hente også de overførte penge...

• #4   11. jun 2010 takker for linket torben, det ser da meget fornuftigt ud.

Kommentér på:
fjolser herinde (marked)

Annonce