{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Mødre gruppe .. ! {{forumTopicSubject}}

Hmm øv var i mødre gruppe idag for første gang ..
Meget søde damer .. MEEEEEEEEEEN ..

Den ældste var 37 - og yngste ( ud over mig var 27 :S ) Har jo intet tilfældes med dem ud over og have fået baby :S .. Hmm
ved ikke lige hvad jeg ville med dette bare lige ud af med det .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødre gruppe .. !
  • #1   9. jun 2010 derfor jeg ik gider de mødre grupper

  • #2   9. jun 2010 jeg er også i en mødregruppe med min datter hvor den ældste er 40 og den yngste udover mig er 26. Men synes der er god kemi alligevel.

    Nu ser jeg dem heller ikk så tit mere, for vores børn er snart 2 år.
    Du kan jo prøve et par gange, ellers kan du jo bare melde dig ud;-)


  • #4   9. jun 2010 Ja jeg synes heller ikke jeg havde den store succes i vores...
    Den holdt ½ år, hvor nogen meldte ud undervejs. Jeg var den ældste som 31 årig og den yngste var 22.
    Ikke at det var noger problem overhovedet.
    Men vi var vist for forskellige allesammen og hvis nogen ikke kom en dag blev de haglet ned af de andre. Nogen kendte hinanden lidt og havde en masse sladder om dem og deres mænd og bla bla bla.
    Gider bare ikke sådan noget!
    Giver det en chance igen næste gang og hvis jeg ikke kommer i mere ligesindet gruppe,så gider jeg ikke mere.
    Er meget imponeret over dem der kan holde deres mødre gruppe i årevis!!!
    Når man først er startet på arbejde synes jeg godt nok ikke tiden er til det mere..


  • #5   9. jun 2010 rikke : jaae sys jeg også .. for har jo ikke rigtig noget ud af dette .. eller jo råd og sårn .. men vi går jo LANGT fra op i det samme .. Den ældste kunne jo være min mor :S i grove træk ..
    VIl os snakke med hende når hun kommer onsdag

    Henriette : ved ikke rigtig .. for sys ikke jeg for noget ud af det .. vi er 2 vidt forskellige steder i verden når der er så stor forskel ..


  • #6   9. jun 2010 Vi bor på landet, så der er ikke så meget valg. Der kan gå lang tid før hun har samlet en gruppe sammen. Børnene var der 4 mdr forskel på godt og vel.
    Så vi måtte tage hvad vi kunne få. Nogen havde børn i forvejen og andre havde fået den første.
    Synes også vi var for forskellige...........
    Det er træls, man kan have så meget gavn af hinanden eller.

    Lullee: Kan du ikke prøve at oprette en tråd herinde ellers og se om nogen bor i nærheden af dig og I kunne lave en mødregruppe selv?
    Så kan I da lære hinanden at kende inden og se hvem hinanden er hver især?


  • #7   9. jun 2010 det er meget forskelligt og sys ikke det er aldersbetinget som sådan. jeg var den yngste i min første gruppe jeg var 22 og de andre var først i 30érne og vi havde intet tilfælles og de var mega snobbede :s så meldte mig ud igen.

    den gang er jeg igen den yngste (24) og så ere der en på 26 og de andre 3 er først i 30érne og vi kommer rigtig godt ud af det sammen.

    så giv det en chance men bare meld ud hvis det slet ikke fungere


  • #8   9. jun 2010 Carina : jae alder behøver ike og have noget betydning .. men dem her er alle noget højre inden for uddannelse , er gift og sårn .. OG SLET SLET IKKE MIN TYPE .. Ved man ikke bar ekan sige det efter en gang men idag sagde jeg stor set ikke noget :S ikke særlig fedt ..

    mor til : det var en go ide smiley


  • #9   9. jun 2010 Sådan er det også i min mg mht alder.
    Jeg er den yngste på 19, den ældste er 37 og 2 andre i 30'erne

    Syns vi hygger os helt fint.


  • #10   9. jun 2010 Det samme her, vi var også meget forskellige mht job mv. Jeg blev som sygepl halvvejs brugt som sundhedspl og det var faktisk træls.
    Havde jeg ikke brug for, men nærmere brug for nogen jeg også kunne stille "dumme spørgsmål " til. Det var jo også helt nyt for mig med barn, så følte mig " uvidende" hver gang jeg spurgte til noget. Øv øv...

    Ja jeg tror også jeg selv vil prøve at høre om nogen der har termin omkring mit tidspunkt og bor i nærheden vil mødes hvis muligt.
    Kunne være hyggeligt at mødes inden man føder også. Det gør man oftest ikke i mødre gruppe, det er ærgeligt.


  • #11   9. jun 2010 jeg tror nu ikk det har så meget med aldren a gøre menre om kemien passer sammen.. nu er jeg selv 35 og min mand 37 og vores venne kreds går fra 18 og op til vores alre..
    vi har da glæde a de unge som hellere ind gerne vil tag sig a ungerne og de unge vi kender som har fået børn har glæde a vores erfaring..


  • #12   9. jun 2010 Jeg kommer i en mødre gruppe der hedder, de unge mødre.
    der må den ældste være 25 (:


  • Kathrine´s moar .
    Kathrine´s moar . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #13   9. jun 2010 I bund og grund handler sådan noget vel egentlig mere om kemi end alder smiley

  • #14   9. jun 2010 ej det skal din sp/kommune da tage "hensyn" til , jeg kom i en med folk under 25 (: også til fødselsforberedelse .

  • #15   9. jun 2010 så gamle er de godt nok ikke hos den gruppe jeg er i.
    jeg havde valget mellem en gruppe for mødre mellem 21 og 28 og en gruppe for 15-20 årige. Jeg valgte den for 15-20 årige.
    Jeg er den ældste og den yngste var 16.. smiley


  • #17   9. jun 2010 mødregrupper er i mine øjne overvurderet !!!

    jeg har heller ikke fået eget ud af min gruppe, kom først i den da marcus var 2 mdr gammel og selvom vi aldersmæssigt ikke var vildt fra hinanden (mig 23 og ældste 32) så svingede vi bare ikke så godt igen, vi havde ikke ret meget til fælles og det blev kun til meget få møder, hvorefter folk pludseligt ikke havde tid til det, og hele tiden meldte afbud..


  • #18   9. jun 2010 Ja sådan er min mødregruppe også.. tror de ældste er i slutningen af 30'erne og den yngste er lige blevet 30 også er der mig på 22.. jeg synes nu det er smadder hyggeligt alligevel.. selvom jeg da i starten var lidt nervøs over hvad de ville tænke om mig.. da de alle bor i hus, har bil og er gift.. men det er sq nogle rigtig søde piger og bebser så jeg er rigtig glad for min mødregruppe nu smiley

Kommentér på:
Mødre gruppe .. !

Annonce