{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.772 visninger | Oprettet:

Emmaljunga cerox {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Jeg overvejer at vi skal have sådan en..
er der nogen der har kendskab til den og er det en god vogn???

Altså jeg syntes det virker som en god klapvogn, men jeg er jo blevet lidt skuffet over vores barnevogn (det mig der skal klippe den, i følge emmaljunga hvis nogen husker den sag)
så har jo mine betænkligheder smiler...

og kan man tage ALT betrækket af og vaske det eller er det kun noget af det????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emmaljunga cerox
  • #1   9. jun 2010 Jeg har en Emmaljunga Nitro city klapvogn og er super glad for den. Efter jeg havde gået så lang tid med barnevognen var jeg træt af at gå og løfte hver gang jeg skulle dreje så ville gerne have en med gode drejbare forhjul og at kalechen både kunne vende forudvendt og så mod mig selv. Overdelen er lige til at tage af og vende om. Så den er jeg mega glad for, det er meget lettere når man er inde i byen og gå

(link fjernet)

men ville gerne have den i den her farve, den er federe. Den er hvid og sølv. http://www.devonpramcentre.co.uk/images/Emmaljunga%20Nitro%20City.jpg

• #2   9. jun 2010 Jeannie

Det er den samme som vi har kigget på, netop på grund af de drejbare hjul. .Vi står mellem denne eller en stokke.

Hvornår kom jeres børn i klapvogn?

• #3   9. jun 2010 Men kan godt se den med dreje hjulene er smarte men vi bor i en lille land by hehe så det ville også være stier osv den skal kører på så tror måske det er bedst med ceroxen ; )

• #4   9. jun 2010 Har både Odder og Emmaljunga barnevogn, hver sine fordele men vil nok foretrække Odder når alt kommer til alt.

Men har en Emmaljunga Cerox klapvogn og er godt tilfreds med den. Det er IKKE en city model, har brug for en der kan køre i skoven mv herude på landet.
    Har faktisk ikke prøvet om alt betrækket kan tages af... stoffet på bøjlen kan hvert fald og man kan vende fodende stoffet, så der er læder på den ene side= nemt at tørre af i muddervejr.
    Eneste ulempe jeg kan komme i tanker om, er at det nærmest er UMULIGT at have noget i kurven under vognen... Den sidder så højt og vognen sidder lavt så kun flade ting kan komme deri. Glem store indkøbsposer.... Det er lidt træls, Men måske det er sådan med andre klapvogne også.?

• #5   13. jun 2010 jeg var på dyrskue i dag med min emmaljunga klapvogn med drejbare forhjul og det gik rigtig godt. Men det er også nogle ret gode drejbare forhjul i forhold til mange andre der er noget rigtig bøvlet skrammel.

Jeg er bare glad for at jeg ikke skal gå og løfte sådan mere, den kører så glidende. Og hvis hun bliver træt kan ryglænet ligges HELT ned og fodenden tages op så hun ligger helt fladt ned og sover og så trækker jeg kalechen hen over så hun ligger i en hule og sover uden lys osv. og får dynen på.

jeg bor også i udkanten af byen så skal altid af stier osv.

men nu var jeg så også til dyrskue i dag hvor det kun er græs, mudder og grusvej eller træflis og det gik rigtig fint så det var intet problem.

Kan dog godt se problemet hvis jeg skal over en pløjet brakmark der er blevet til en eng men ved heller ikke hvad jeg skulle der hehe

• #6   13. jun 2010 Mor igen til September:

ja det er rigtigt nok det er faktisk lidt træls man ikke lige kan smide ting ind under så nemt. har dig haft en stor indkøbspose under men der måtte jeg også tage hele overdelen af. Saged til min kæreste at den stadig slet ikke ville kunne være der men det kunne den nu sagtens.
    Men den var heller aldrig kommet derind hvis den ikke var løftet af, så ja det er kun pusleting eller ens jakker eller andet babygrej eller shoppetøj der kan ligge derneden under.
    Intet storindkøb

Kommentér på:
Emmaljunga cerox

Annonce