869 visninger
|
Oprettet:
Barnevogn {{forumTopicSubject}}
Når jeg nu engang skal ud og finde mig en barnevogn, er der så nogle ting jeg skal være opmærksom på?? Jeg har været ved at søge lidt i forum'et og kan lige som fornemme at de fleste anbefaler en barnevogn i stedet for en combi-vogn... men udover det, er der så noget jeg skal lægge mærke til?
Jeg går ikke så meget op i mærket, men skal have en der fungerer...
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
maj 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
når du er ude og kigge så rusk lidt i vognen og vær opmærksom på om den gynger meget fra side til side gør den det er den ikke specielt godt bygget, en anden ting du skal være opmærksom på er om den er lette at vippe op når du eks. vis skal have den over en kantsten, ellers kan du hurtigt få ondt i ryggen af alle de buk med vognen.
og sidst men ikke mindst lad nu være med at vælge en fordi der står et eller andet fancy mærke på, tag ud og kig på de forskellig og dan dig din egen mening, det er dig der skal bruge og dit barn self.
kigger hver eneste gang vi er i ønskebørn på 10000 kr vogne og bliver faktisk lige skuffet hver gang, syntes det er utrloigt at forholdsvis dyre vogne nogle gange er ringere end nogle væsentlig billige.
nu er der nok nogle der fortæller om at nogle er bedre til at ruste end andre, men det fungere nu efter samme princip som en bil, det skal vedligeholdes. så hvad det angår burde der ikke være den store forskel.
mvh tanja´s kæreste johnny som sikkert kunne komme med mange flere råd
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 434
Og Tanjas kæreste Johnny - jeg tager imod alle de råd jeg kan få! Det er første gang og jeg ved endnu ikke lige hvor jeg skal starte.... heldigvis er der god tid til
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Vores er 91 cm i liggemål og begge mine børn var vokset ud af barnevognen da de var 1½ år : (
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Den var/er SUUPER lækker. Den er solgt videre og ved at hende der har den stadig er glad for den.
Denne gang har jeg en Emmaljunga Combi Edge Duo. Den er osse super lækker men Bella er allerede ved at være for stor da liggemålet kun er 82. Men der går heller ik mere end en mdns tid før hun kommer i klapvognen :o)
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 177
Diana
nov 2009
Jeg ved at jeg skal kigge efter et stort liggemål
- den skal være robust
- let at vippe om kantsten
- og så skal den selvfølgelig kunne være i bilen...
Men hvad er mere vigtigt at den kan?
nov 2009
jul 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 34 Svar: 189
den er simpel af klappe sammen og så fylder den faktisk ikke det vil store når den er slået sammen.
Der er dobbelt bremse.
nov 2009
Nu ved jeg da lidt om hvad jeg skal gå på udkig efter.... for det der med at spørge en sælger tror jeg godt kan være lidt misvisende...
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
mar 2009
Jeg har altså trille og vil bare sige vi er MEGET glade for den og den kører fantastiskog en nem at gå med.. Kanon gode fjedre når man går i skov .... den er kæret bedst i test hos tænk og har vundet forbrugerhusets bedste barnevogn siden 2008 og igen i år... har mange veninder der har sådan en vogn og vi alle pisse glade for dem og anbefaler dem..mine forældre og svigerforældre siger alle at de synes den er så behagelig, i forhold til de odder vogne deres andre børn har... Vi har den der hedder trille gigant med letvægts stel og den er kanon,ved ikke med den billige med sort stel den har jeg hørt ikke er så praktisk...den eneste fejl ved trillen er barnevogns kassen når du piller den af vejer meget i hovedenden men ikke et problem når den sidder på...
maj 2010
men at du ligefrem sidder og påstår at en trille er bedre en odder, det er da næsten trist at høre. nu da odder er et godt gammelt dansk gennemtestet produkt. vi har selv en trille og har aldrig ejet en ting jeg var mere utilfreds med.
maj 2010
mar 2009
Barnevogn