{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Barnevogn {{forumTopicSubject}}

Når jeg nu engang skal ud og finde mig en barnevogn, er der så nogle ting jeg skal være opmærksom på?? Jeg har været ved at søge lidt i forum'et og kan lige som fornemme at de fleste anbefaler en barnevogn i stedet for en combi-vogn... men udover det, er der så noget jeg skal lægge mærke til?

Jeg går ikke så meget op i mærket, men skal have en der fungerer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn
  • #1   27. maj 2010 jeg købte en billigt en baby sam og den var jeg rigtig glad for fik dog sat anden lås på hjul fordi jeg ikke har så mange finger krafter

• #2   27. maj 2010 Jeg købte en basson grande inkl lift, og vi er super glade for den.. Den har en masse gode funktioner, og vi har aldrig haft bøvl med den!

• #3   27. maj 2010 vi fik en trille af tanjas bedsteforældre, det vil jeg på det kraftigste råde dig til at holde dig fra. mere elendig skrammel skal man lede længe efter. så kom jeg af med det udbrud.

når du er ude og kigge så rusk lidt i vognen og vær opmærksom på om den gynger meget fra side til side gør den det er den ikke specielt godt bygget, en anden ting du skal være opmærksom på er om den er lette at vippe op når du eks. vis skal have den over en kantsten, ellers kan du hurtigt få ondt i ryggen af alle de buk med vognen.

og sidst men ikke mindst lad nu være med at vælge en fordi der står et eller andet fancy mærke på, tag ud og kig på de forskellig og dan dig din egen mening, det er dig der skal bruge og dit barn self.

kigger hver eneste gang vi er i ønskebørn på 10000 kr vogne og bliver faktisk lige skuffet hver gang, syntes det er utrloigt at forholdsvis dyre vogne nogle gange er ringere end nogle væsentlig billige.

nu er der nok nogle der fortæller om at nogle er bedre til at ruste end andre, men det fungere nu efter samme princip som en bil, det skal vedligeholdes. så hvad det angår burde der ikke være den store forskel.

mvh tanja´s kæreste johnny som sikkert kunne komme med mange flere råd smiley

• #4   27. maj 2010 Jge lånte en Basson baby af min bror, Katja var det andet barn i den, og bortset fra at den der dims til at løfte hovedet med når de bliver ældre var i stykker, så var jeg meget glad for den smiley

• #5   27. maj 2010 Tusind tak smiley

Og Tanjas kæreste Johnny - jeg tager imod alle de råd jeg kan få! Det er første gang og jeg ved endnu ikke lige hvor jeg skal starte.... heldigvis er der god tid til smiley

• #6   27. maj 2010 Sørg for at der er en god ligge længe i vognen.

Vores er 91 cm i liggemål og begge mine børn var vokset ud af barnevognen da de var 1½ år : (

• #7   27. maj 2010 Første gang havde jeg en Basson Grande.
    Den var/er SUUPER lækker. Den er solgt videre og ved at hende der har den stadig er glad for den.
    Denne gang har jeg en Emmaljunga Combi Edge Duo. Den er osse super lækker men Bella er allerede ved at være for stor da liggemålet kun er 82. Men der går heller ik mere end en mdns tid før hun kommer i klapvognen :o)

• #8   27. maj 2010 Jeg har købt en Basson Grande og synes den er mega lækker også med alle de ting den kan.. også er den bare mega lækker inden i..

Diana

• #9   27. maj 2010 Diana - jamen hvad er det for nogle ting den kan? Det er lige netop sådan nogle ting jeg leder efter, så jeg ved hvad jeg skal kigge efter smiley

Jeg ved at jeg skal kigge efter et stort liggemål
    - den skal være robust
    - let at vippe om kantsten
    - og så skal den selvfølgelig kunne være i bilen...

Men hvad er mere vigtigt at den kan?

• #10   27. maj 2010 Tak Lene - det skriver jeg lige på listen smiley

• #11   27. maj 2010 Vi har lige købt en Emmaljunga Big Star Supreme . Den har 3 justeringer til hård, mellem og blød affjering. Den har udluftnings ventil i bunden, der er udluftning i kaleche. den er dejlig stabil i stellet, hjulende er bare lige til at pille af..
    den er simpel af klappe sammen og så fylder den faktisk ikke det vil store når den er slået sammen.
    Der er dobbelt bremse.

• #12   28. maj 2010 Takker mange gange for de gode tips smiley

Nu ved jeg da lidt om hvad jeg skal gå på udkig efter.... for det der med at spørge en sælger tror jeg godt kan være lidt misvisende...

• #13   28. maj 2010 Har også købt en emmaljunga big star supreme:-) Super dejlig vogn

• #14   28. maj 2010 for guds skyld vælge ikke emmaljunga

• #15   28. maj 2010 íkke vælge emmaljunga deres vogne er lige bevet testet i hoved og rov og der har de fundet allemulige giftige tilsætningsstoffer og alt muliga andet jeg ikke kan huske hvad hedder.. du kan nol google det hehe...

Jeg har altså trille og vil bare sige vi er MEGET glade for den og den kører fantastiskog en nem at gå med.. Kanon gode fjedre når man går i skov .... den er kæret bedst i test hos tænk og har vundet forbrugerhusets bedste barnevogn siden 2008 og igen i år... har mange veninder der har sådan en vogn og vi alle pisse glade for dem og anbefaler dem..mine forældre og svigerforældre siger alle at de synes den er så behagelig, i forhold til de odder vogne deres andre børn har... Vi har den der hedder trille gigant med letvægts stel og den er kanon,ved ikke med den billige med sort stel den har jeg hørt ikke er så praktisk...den eneste fejl ved trillen er barnevogns kassen når du piller den af vejer meget i hovedenden men ikke et problem når den sidder på...

• #16   28. maj 2010 sabrina, nu har jeg også læst og hørt om mange af de test der, og lige præcis den emmaljunga der bliver omtalt i tråden har vundet flere test og har fået mange anbefalinger, men må give dig ret i at de har levet meget af deres navn og flere af deres vogne er dumpet i stor stil i flere forskellige test, læste mig frem til at flere af dem var der stor klemfare i. altså hvor barnet kunne blive kvalt og få fingre osv. i klemme rundt omkring.

men at du ligefrem sidder og påstår at en trille er bedre en odder, det er da næsten trist at høre. nu da odder er et godt gammelt dansk gennemtestet produkt. vi har selv en trille og har aldrig ejet en ting jeg var mere utilfreds med.

• #17   28. maj 2010 hov det er forøvrigt johhny der skriver igen, bare så der ikke opstår tvivl.

• #18   28. maj 2010 Mente ikke den var bedre mere hold bare eller noget som helst imod odder, mine svigerforældre og forældre siger bare de sines den er rare at gå med pga den fjedre mere fxnår vi er i skoven, vi går mange rigtig lange turer.. kun noget de har fortalt jeg har ikke prøvet odderen.. sorry hvis du/i misforstod, køb endelig odder også basson har jeg hørt godt om... bare ikke emmaljunga selvom deres desin er mega pænt kan kun gi ret iogså simo har jeg hørt er rigtig ringe og vælter med lås på.. <Prøver bare at forsvare noget jeg synes er pisse godt og er mega glad for og alle mine veninder har dem osse og er pisse glade for dem...

Kommentér på:
Barnevogn

Annonce