vac. mod livmordhalskraft {{forumTopicSubject}}
Min mor har lige givet denne vaccine til min søster på 15 år. og siger den ikke hjælper på mig da jeg har født et barn. Jeg har bare hørt det forminsker chancen for den hjælper er det ikke sandt?
Jeg ved hvis jeg skal have den koster den 3500kr. for 3 vacciner.
Men min mor siger at at når de er 12-16 år så betaler de kun for den første vaccine noget med 1100kr er det sandt? har lidt på fornemmelsen min mor siger det for at ikke der skal komme ballade for hun har bestemt ikke tilbudt denne vaccine til mig, hvilket jeg synes er meget dårligt. Burde være ens for alle hendes børn uanset hvor gamle de er . Jeg synes ikke jeg har råd til den vaccine lige nu., hvilket hun åbenbart tro.
Er det rigtigt fra den 1juni der er kommet den nye regl med fra 12-16 år er det kun den første der koster og er man ældre skal man betale fuld pris?
Hjælp eller hvis mig en side hvor det står...
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 41
Min læge har sagt an den stadig ville være god at få når man har haft under 5 partnere.
Har godt nok også hørt det andet med at det ikke skulle virker når man har haft den seksuelle debut
Men jeg prøver i hvert fald at sparre op nu
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men jeg ga gerne de 3500 for at min datter skulle ha den det er helt sikkert. men jeg syntees så tilgengæld at 12 år er for sent at få den. da de jo helst skal ha den inden de for mens.. jeg fik mens som 12 årig. sp jeg vil da gerne ha at min datter får den tidligere.. og det har min læge også sagt at vi skal snakke om når det er ved at være tid..
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 41
Tror jeg vil ha bestilt en tid ved lægen og lige ind og snakke om det når de ellers er færdig med at holde ferie engang. Bare ikke til at komme til nu..
vac. mod livmordhalskraft