{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

vac. mod livmordhalskraft {{forumTopicSubject}}

Min mor har lige givet denne vaccine til min søster på 15 år. og siger den ikke hjælper på mig da jeg har født et barn. Jeg har bare hørt det forminsker chancen for den hjælper er det ikke sandt?

Jeg ved hvis jeg skal have den koster den 3500kr. for 3 vacciner.

Men min mor siger at at når de er 12-16 år så betaler de kun for den første vaccine noget med 1100kr er det sandt? har lidt på fornemmelsen min mor siger det for at ikke der skal komme ballade for hun har bestemt ikke tilbudt denne vaccine til mig, hvilket jeg synes er meget dårligt. Burde være ens for alle hendes børn uanset hvor gamle de er . Jeg synes ikke jeg har råd til den vaccine lige nu., hvilket hun åbenbart tro.

Er det rigtigt fra den 1juni der er kommet den nye regl med fra 12-16 år er det kun den første der koster og er man ældre skal man betale fuld pris?

Hjælp eller hvis mig en side hvor det står...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vac. mod livmordhalskraft
  • #1   15. jul 2008 Ih jeg er også ved at sparre op til den. Synes godt nok det burde være lige for alle og den burde tilbydes gratis. Ved godt de skal skære gevaldigt ned et andet sted så, så meget som den koster, men stadigvæk. Æv smiley

Min læge har sagt an den stadig ville være god at få når man har haft under 5 partnere.

Har godt nok også hørt det andet med at det ikke skulle virker når man har haft den seksuelle debut smiley

Men jeg prøver i hvert fald at sparre op nu smiley

• #2   15. jul 2008 ja det er også hvad jeg har fået avide. at den ikke kan gå ind at hjælpe piger der har haft sex fordi der kan man allerede ha fået selve virussen som giver livmoder halskræft.. og så hjælper den ikke noget.. vi har nemlig meget kræft i min familie så jeg ville jo også gerne ha den, men gider ikke gi 3500 for noget der ikke er meget lille chance for at virke, hvis man har virussen i sig..
    men jeg ga gerne de 3500 for at min datter skulle ha den det er helt sikkert. men jeg syntees så tilgengæld at 12 år er for sent at få den. da de jo helst skal ha den inden de for mens.. jeg fik mens som 12 årig. sp jeg vil da gerne ha at min datter får den tidligere.. og det har min læge også sagt at vi skal snakke om når det er ved at være tid..

• #3   16. jul 2008 ja for jeg vil da gerne have, den synes bare jeg har fået at vide den forminsker chancen for at den virker når man har været i seng med fyrer.... men jeg ved ikk synes bare jeg føler mig snydt ang mine forældre de burde tilbyde den tilmig.. men nej og tror jeg vil have den lige meget hvad.. kunne være den virkede og så er de 3500kr godt givet ud

• #4   16. jul 2008 Ja har det også bare sådan lidt at hvad nu hvis ikke man betaler for den vaccine og så man står med sygdommen ligepludselig... Tror jeg ville banke mig selv i hovedet herfra og jeg ved ikke hvor længe smiley

Tror jeg vil ha bestilt en tid ved lægen og lige ind og snakke om det når de ellers er færdig med at holde ferie engang. Bare ikke til at komme til nu..

Kommentér på:
vac. mod livmordhalskraft

Annonce