Uvenner med svingerinde(langt) {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at vi bor i et rækkehus og min kærestes søster flyttede ind for snart 1 år siden i lejligheden ved siden af os.
Hun fik så en lille hund kort efter hun flyttet ind og den er bare SÅ træls.
Den gør lige så snart den er alene hjemme og den stopper ikke før der er nogen der kommer hjem til den igen.
Dog gør den for det meste ikke om dagen når hun er i skole, men hvis hun skal noget om aften starter den, så snart hun lukker døren.
Hun ved godt selv den gør når den er alene hjemme, for nogen af naboerne har skrevet en klage til hende.
Hun har prøvet meget for at få den til at holde op med at gæ, både købt masser af legetøj, tændt lys, tændt TVet, men intet hjæper.
Vi er ved at være godt trættet af det, for man kan ligeså tydeligt høre den gør, og vores datter er også begyndt at vågne nogen gange pga. den gør.
Vi har aldrig klager over hendes hund før, hverken til hende eller boligforeningen selvom det har står på i over et halvt år, men vi har bare fået nok nu.
Den står og gør om aften i ca. 2-3 timer, 2 gange om ugen, og det kan da ikke være rigtigt at hun skal "rende i byen" så tit, når hun ved at, hendes hund ikke kan være alene hjemme om aften.
Min kæreste skrev så en sms i mandags til hende,(og det viste jeg intet om), at hvis hun ikke snart var noget mere hjemme ved den "piskøter", så den ikke står og gør 2-3 gange om ugen ville han sende en klage til boligforeningen, for det kan ikke være rigtig vores datter ikke kan sove pga den larm.
Hun blev så skide sur på sin bror over denne besked, og skrev tilbage til ham, at hvis han gjorde det var de IKKE bror og søster mere og at vi aldrig skulle kontakte hende igen.
Jeg er bare ked af det og også lidt skuffet over hende. Jeg ønsker ikke være uvenner med nogen over hendes hund, men synes også, det er ved at være for meget med den larm. Og jeg er så skuffet over den sms hun svarede min kæreste med. (Normalt har vi et rigtigt godt forhold alle sammen)
Hvad er jeres mening, er min kæreste gået over streng eller ?
Havde bare brug for at komme ud med det og hører jeres meninger.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Uanset om det er familie eller en fremmed som nabo, ville jeg klage - da det er vores lille familie det går ud over... Ville ikke være et sekund i tvivl.
Nabo svigerinden er voksen nok til at komme videre, det er jeres lille pige ikke - hun bliver blot forstyret i hendes søvn uden at vide hvorfor.
okt 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 15
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Ville have givet hende et los bagi, for sådan behandler man ikke en hund.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
okt 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 15
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Kan vel heller ikke forvente at alle naboer familie eller ej, gider høre på den hele tiden.
Kan I ikke tage en fælles snak om det, hun bør da selv kunne se problemet....
Synes også I skal gøre noget ved det, for det bliver jo nok ikke bedre med tiden medmindre hun bliver mere hjemme. Jeg havde heller ikke fundet mig i det..
mar 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 114
jeg ved hvis det var mig selv.. havde jeg nok sag at hund kunne være ved mig når hun ikke var hjemme men jeg har også selv hund... og har selv en nabo hund som kommer over når den skal være hjemme en hele dag..
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 193
Men tror hvis man havde fremlagt det for hende stille og roligtfortalt hende så havde situationen også set helt anderleds ud.
Uvenner med svingerinde(langt)