{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

ang. selvtillid {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg håber i kan give mig nogle gode råd. jeg er en pige på 21 år mor til en smuk datter på 7 måneder har en dejligt forlovede på 25 vi har været sammen i 3 år. vi har stort hus har en super godt forhold en masse dejlige venner . så mit liv ser jo endelig fint ud . men jeg magler virkelig et stpr potion selvtillid. jeg er genert over for selv de bedste af mine venner og veninder tør ikke rigtig stå ved min mening
ville helst kravle i et musse hul når der er mange mennesker . og det går mig og min kæreste meget på. så vi har valgt at holde party for alle vores venner hvor han så siger jeg skal give mig selv et ordenligt los bagi og stå frem. jeg sagde til ham at for at jeg skulle ture stå frem skulle jeg først have det godt med at blive set . så han gav mig 2000 kr at shoppe for og en tur til frisøren som jeg så skal til i morgen . men vil gerne høre om flere af jer har et godt råd. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. selvtillid
  • #1   26. apr 2010 jeg har det lidt på samme måde..
    dog er jeg stædig og VIL ha min mening frem smiley hehe

min selvtillid er i bund fordi jeg hader min krop. jeg ved godt jeg ikke burde klage. men jeg kan ikke bruge til noget at folk siger at jeg ikke skal være ked af det. jeg kan ikke træne så meget da mit ben ikke kan holde til det
    jeg forstår ikke hvad min kæreste ser i mig og jeg forstår slet ikke hvorfra vores søn er kommet.

så jeg ved squ heller ikke hvordan man får det bedre med sig selv smiley

• #2   26. apr 2010 jeg ved godt at nyt tøj og en tur til frisør ikke ændre på noget inden i. men man føler sig noget mere lækker med nyt tøj og hår. og er sikker på det kan give mig lidt af et spark at kunne vise sig frem uden at føle man minder om en sæk katofler. jeg føler ikke selv jeg behøver proffer har før været dybt nede med en depression hvor jeg var til en prof 2 gange 2 gang sagde hun til mig at hun ikke kunne hjælpe mig mere jeg var alt for stærk inden i . efter jeg har fået min datter har det helt klart også hjulpet. men ville stadig gerne at når folk spurgte efter min mening at jeg så virkelig kunne sige min mening istedet for at holde igen . og ture gå hen til min kærestes venner og sige HEY HER ER JEG. isedet for at holde mig til dem jeg plejer . jeg bliver også tit kaldt snoppet osv. så det kender jeg alt for godt til .

• #3   26. apr 2010 pernille. kender godt til det med at hade sin krop før jeg mødte min kæreste troede alle jeg var skide syg fordi jeg var så tynd og så da jeg fandt min kæreste som er bare alt for god til at lave mad gik folk og snakkede om at jeg var gravid uden at være det . da jeg blev gravid følte jeg mig 99% tilfreds med min krop for kunne jo bruge den undskyldning at jeg var gravid men da jeg så havde født SHIT hvad gør man nu . jeg er så begyndt at træne og ligge mærke til de ting jeg godt kan lide ved mig selv. så nu hader jeg ikke min krop så meget mere. for har altid ønsket mig at have en normal bygning . smiley

• #4   26. apr 2010 Hmm.. jeg vil sige du skul begynde til noget fx sport eller noget du er god til.. noget hvor du får nogle succes oplevelser...

gør nogle ting du ikke troede du kunne hvor du bliver stolt af dig selv...

• #5   26. apr 2010 vinni - iih så snyd du kan træne uden at tænke over noget som helst smiley

• #6   26. apr 2010 troja . sjovt du nævner det er jo så begyndt at træne men har også redet i 9 år men dog holdt pause i 2½ år pga tid og penge men er så begyndt igen som en af de eneste i vores venne gruppe. og vi er nogle af det første der har fået barn der er kun et hold mere. sådan nogle ting syntes jeg er fedt for mange af de andre går og drømmer lidt om det og er lidt trætte af at den anden ikk er klar til det osv.

• #7   26. apr 2010 pernille. jeg har en skade i mit knæ skulder problemer med min ryg men kan godt træne . i et motinoscenter kan du fortælle hvilke skader du har og så kan de være til en stor hjælp med hvad du skal må og ikke må.

• #8   26. apr 2010 succes oplevelser er meget vigtigt... hvis i fx skal til noget fest hvor i skal have mad med eller andet... kunne os være et helt andet eksempel.. men så start med at sig det vil du gerne.. sig du grene vil lave det og det som du ved du er god til..

man kan ofte holde sig selv tilbage.... det er vigtigt at mænge sig og gøre ting man er gode til.. hvis du føler der er noget du virkelig ikke dur til at sig det og la være med at gøre det.. heller vær ærlig smiley

• #9   26. apr 2010 1000 tak troja. nu er det sådan at jeg er da god til at lave mad men manden er bare meget meget bedre og alle vennerne elsker hans mad. så er storset altid ham der laver mad når vi får gæster jeg laver bare salat smiley

• #10   26. apr 2010 vinni - ja det tager de også højde for. men jeg kan desværre ikke fastlægge nogle dage hvor jeg kan træne. vil så gerne ha struktur på det, men det kan jeg ikke smiley

• #11   26. apr 2010 jeg vil gi tronje ret succe oplevelser.. og næste gang du står i en sitraton hvor du bliver lidt genert så prøv a sige til dig selv hva er det væreste som kan ske

• #12   26. apr 2010 jeg vil virkelig give det et forsøg her på fredag hvor vi får gæster vi bliver ca 25. smiley og der kommer nogle vi næsten aldrig ser. sååh. det bliver da lidt af en prøve

• #13   28. apr 2010 jeg ved selv jeg ikke skal have en prof til at hjælpe mig .

Kommentér på:
ang. selvtillid

Annonce