1.248 visninger
|
Oprettet:
MANGLER DU DIN HUND??? {{forumTopicSubject}}
Mig og min kæreste fandt idag en hund som vi mener er en tibetansk spaniel/pekingeser i farven hvid med sorte og brune aftegninger. Hun befandt sig på 1 2 3 tanken i Vejen ca. kl.15.00. Vi har spurgt folk i omegnen om de kender eller har set hunden før, men uden held. Hun har ingen halsbånd på, desværre. Er du ejeren af denne hund så kontakt mig venligst på 27414572. Hun befinder sig lige nu hos os.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 693
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.668
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.668
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
Berit jo flere steder man skriver jo større chancer er der for at finde ejeren.. tror sku der er mange herinde som har hund.
MANGLER DU DIN HUND???