{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hår
  • #1   27. feb 2010 Ja enten det , eller få syet noget på. Ville høre hvad i vil anbefale?

• #2   27. feb 2010 jeg skal ud på frisørskolen og ha sat på( fuld exstention) her på tirsdag.. Skal gi 500 kr, men fik af vide at man sparer ca 2500 kr.. Hvordan det bliver sat på aner jeg ikke, men ved at man skal til frisøren og ha det taget ud, NÅR det skal det...

• #3   27. feb 2010 Kan lige skrive når jeg engang er kommet hjem igen, om hvordan og hvorledes..

• #4   27. feb 2010 Altså jeg har det man klipser af og på, og det kan jeg klart anbefale. Det er meget sundere for din hovedbund, da du jo tager det ud om aftenen når du skal sove, og du kan vaske det separat og så filter det ikke, som det du får syet eller limet i håret. Og det du får syet i sidder kun godt de første uger, men ligeså snart dit eget hår begynder a vokse, så kommer det til a hænge grimt og være tyndt i toppen.. så man skal hele tiden ind og ha sat det op. Jeg har givet 750 kr for fuld exstentions og jeg bruger det så når jeg skal føle mig lidt ekstra lækker:D Men pas på, for det er lidt vane dannende;)

• #5   27. feb 2010 kan anbefale at købet håret på den engelske ebay.. der køber jeg hår.. sidste jeg købte var det en 70 cm længde.. til at sy på til 550 kr alt inc... det er super kvalitet
    ( du kan købt clips til 5-8 kr stykket og sy på ):)

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #7   27. feb 2010 Altså nu har jeg en tæt veninde der er frisør. og hun fraråde det virkelig, fordi man ødelægger sit eget helt vildt! Man mister rigtig meget hår (af sit eget) og det kræver virkelig meget pasning.

Jeg har selv prøvet at få det limet på, og ja, det var SKIDE flot !!!!!!

Men kæft en bøvl med alt den pasning sådan hår skal ha for at holde det pænt.

• #8   27. feb 2010 Mecena. Må du meget gerne.
    Vil Bare gerne ha det længere.

• #9   27. feb 2010 Det gør jeg så smiley
    Glæder mig da egentlig oz til det smiley Havde for 3 mdr siden langt hår, men ville prøve noget nyt, og så fik jeg det klippet. Så er der en veninde der mangler en model til deres forsøg på tirsdag og siger da gladeligt ja, det KAN jo altid tages ud igen smiley

Kommentér på:
hår

Annonce