{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

hold da op! hvad tænker hun på!?! {{forumTopicSubject}}

ja jeg er godt nok lidt sådan puha!

jeg gik ud for at ryge, og mens jeg står ude og ryger kommer en mor og hendes 2 døtre på deres heste forbi, hvilket i sig selv er fint nok jo.

MEN de rider så ud fra stien og ud på vejen ingen af de 3 har hverken lys eller reflekser på! og så vælger de at ride ud til vejen i stedet for at blive inde på stianlægget! den vej de rider ud på er et meget grimt sving og man kan ikke se særlig langt frem ved svinget plus her er temmelig disset her ! hestene er alle mørke..

sys det er lidt for overmodigt af den mor at tage sine 2 piger med ud på vejen når ingen af dem har lys og reflekser på sig, og så ved det sving bilerne har ikke en jordisk change for at se dem, og det er ikke lige frem fordi folk køre særlig pænt der! det havde jeg aldrig turde, sys sådan en voksen dame burde tænke lidt på sine børn og hestene, og kort efter de ikke var til at se kom en bil med en ikke særlig hensynsfuld fart, og så høre jeg da bilen også er ude af syne at bilisten træder meget hårdt på bremsen blev så forskrækket at jeg bare skyndte mig at holde for ørende! men heldigvis skete der ikke noget, kunne hvert fald ikke høre noget bum eller hvinen fra heste eller noget andet end bilen der bremsede!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hold da op! hvad tænker hun på!?!
  • #1   18. feb 2010 Det var da det dummeste man nogensinde kunne gøre, grrrr blir så arrig når jeg hører sådan noget

• #2   18. feb 2010 tenna ja det er det,

blev også helt forbavset over det, sys det var fint nok da de red inde ved stien og inde på det store græsareal ude foran hvor jeg bor, men ud på vejen puha jeg for hel kuldegysninger ved tanken om hvad der kunne ske hvis den bil ikke havde set dem !!

• #3   18. feb 2010 Det er lovpligtigt at have lys og reflekser på sig selv og sin hest når man rider ud i mørke!!

Men det fatter nogle mennesker bare ikk - ARGH , hvor ansvarsløs har man lov at være.. Føj , hun skulle have haft en skideballe , ikk nok med hun sætter sit eget liv på spil , men hva med hendes døtre , heste og ikke mindst en evt. billist... For helvede nogle mennesker tænker sig ikk om.

• #4   18. feb 2010 Hva tænker du selv på siden du ryger? det er mindst ligeså farligt,

• #5   18. feb 2010 Det er respekt løst over for hestene og andre, hvis der kommer en bil og køre ind i dem kan de være skyld i at føren af bilen og måske nogle af dem selv eller hestene dør...

Men der er desværre mange der har det sådan og ikke tænker sig om...

Det er det samme med folk der går tur med deres hunde uden at have lys på...

• #6   18. feb 2010 ej nu stopper det sku alle de lamme kommentar om rygere pak dem dog væk og få jer et liv.

• #7   18. feb 2010 arg hvad har rygning lige med trafik at gøre ??!!

men fuldstændig langt ude at ride uden lys på!

• #8   18. feb 2010 Daniel - HUn gik i det mindste ud a ryge ;o)

Hvis du ikke har noget relevant at sige, så hop videre, ingen kan bruge den kommentar til noget..

Totalt åndsvag dame, jeg var gået amok hvis jeg havde set hende, Og havde nok også tilbudt dem at låne mine reflekser og lygter.. :o)

• #9   18. feb 2010 Hold da op nogen er gode til at komme med dumme kommentare .. ! (:

• #10   18. feb 2010 puh føj - hvor uansvarligt

• #12   19. feb 2010 Fuldstændig tåbeligt. Typisk at politiet ikke lige kom forbi på det tidspunkt selvom konen nok havde reageret som langt de fleste danske trafikanter gør når de bliver taget i at overtræde loven: Svine politiet til og kræve at de bruger tiden på noget fornuftigt.

• #13   19. feb 2010 daniel. sys bare du skal pakke din mening væk, det har intet med emnet at gøre om jeg ryger eller ej.! så har du intet fornuftigt at sige andet end at komme med latterlige kommentare omkring min levestil så find et forum der har med rygning at gøre så kan du komme med din mening derom..!

er simpelthen træt af folk der springer uden om det aktuelle emne og prøver at føre det over i et andet spor, men du er måske selv en af de uansvarlige der der ikke selv tager lys og reflekser på og giver dine børn det på når du/ i færdes i trafikken siden du føler trang til at prøve at gøre mig værre end en uansvarlig trafikant ?!?! og prøver at forsvare på den måde?

• #14   19. feb 2010 Tessa H - Han er virkelig god til at komme med kommentare, og så er han lige glad om han ''træder'' på folk .

• #15   19. feb 2010 harv.... ja men sys man burde holde sin mening for sig selv hvis det ikke lige er det emnet egentlig handler om smiley jeg føler mig ikke trådt på, jeg er da godt klar over rygning ikke er det bedste og prøver at stoppe skulle bare lige have noget hjælp til det, som jeg har været ved lægen i dag og få, så nu har vi sat dag på hvornår jeg ikke må ryge længere, men altså at jeg ryger har jo intet at gøre med det emne, for jeg udsætter ikke billister og andet for fare ved at jeg går ud på min altan og ryger smiley men igen han skal bare pakke sine kommentare væk hvis det ikke har noget med emnet at gøre sys jeg smiley

Kommentér på:
hold da op! hvad tænker hun på!?!

Annonce