370 visninger
|
Oprettet:
hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}
står i den situation at min søns far har meldt mig for min søn ikk trives.. Fordi at lige siden han begyndte at se sin søn for 3 år og 4 mdr siden har det været kærestens plan han skal derop og bo.. Så nu jeg meldt.. Min søn er nogen gange med sin morfar oppe og lege med en af naboerne til hans far, og når han ser hans far kravler han i bunden af bilen og glæden forsvinder, han er begyndt at ha uheld osv.. Og ved de krydsforhører ham når han er deroppe om hva han laver her..
Men sagen er den vi går på amet omk samvær og nu har jeg ikk lyst til han skal derop når de er sådan.. Hvad ville i gøre??????
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.603
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.952
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
Tror i man kan kræve ham og hans kæreste går til psykolog ? for de fører dagbog over hva vi laver hver dag, ud spørger min knap 4 år gamle søn, og så vil de ALDRIG erkende et problem.. dvs problemet er ALTID hos mig..
Men ville i sende ham derop på weekend imorgen eller hva ville i ?
jun 2008
har både snakket med hans bh hva de skriver i sådan en, og der sagde de at de skrev det vi snakkede om til forældremøde for 1 månede siden (KUN MASSER ROS) og den udtalse er vidst den vigtigste..
min søn har heller ik lyst til at skulle derop, så det er bare så svært
jun 2008
Men den eneste grund til de gør det er fordi de håber at få mere samvær ud af det
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
jun 2008
Stine - Må ringe i morgen tidlig. for har sku ik lyst til han skal derop.. :S
hvad ville i gøre?