{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

står i den situation at min søns far har meldt mig for min søn ikk trives.. Fordi at lige siden han begyndte at se sin søn for 3 år og 4 mdr siden har det været kærestens plan han skal derop og bo.. Så nu jeg meldt.. Min søn er nogen gange med sin morfar oppe og lege med en af naboerne til hans far, og når han ser hans far kravler han i bunden af bilen og glæden forsvinder, han er begyndt at ha uheld osv.. Og ved de krydsforhører ham når han er deroppe om hva han laver her..
Men sagen er den vi går på amet omk samvær og nu har jeg ikk lyst til han skal derop når de er sådan.. Hvad ville i gøre??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad ville i gøre?
  • #1   16. feb 2010 Tror jeg ville skriv ALT ned der sker omkring ham og hans far og ellers indstille mig på en kamp der kommer til at kræve alt af dig smiley

• #2   16. feb 2010 helt klart gå i statsforvaltnigen og evt få en forældre egnehedt test på faderen samt fast sat evt overvåget samværd. kommunen skal nok hurtigt se lille manden har det godt hjemme hos dig hvis han har det så der skal du ikke være i tvivl har selv været rumlen igennem med kommunen fordi jeg blev uvenner med en xveninde

• #3   16. feb 2010 Når denne sag er afsluttet kalder jeg os på amtet..det her skal ha en ende, man kan ik give ham lillefingeren uden han forlanger hånden. og sådan har det været hele vejen, ligeså snart han har fået lidt mere samvær vil han ha MERE. og han har sagt til hende på kommunen han gerne vil ha min søn noget mere, det skal siges han har ham fra Onsdag til søndag eftermiddag og så igen onsdag torsdag..
    Tror i man kan kræve ham og hans kæreste går til psykolog ? for de fører dagbog over hva vi laver hver dag, ud spørger min knap 4 år gamle søn, og så vil de ALDRIG erkende et problem.. dvs problemet er ALTID hos mig..

Men ville i sende ham derop på weekend imorgen eller hva ville i ?

• #5   16. feb 2010 linda - lidt svært at sætte alt muligt i gang, for hun kommer imorgen tidlig, og fik brevet i lørdags..
    har både snakket med hans bh hva de skriver i sådan en, og der sagde de at de skrev det vi snakkede om til forældremøde for 1 månede siden (KUN MASSER ROS) og den udtalse er vidst den vigtigste..

min søn har heller ik lyst til at skulle derop, så det er bare så svært

• #6   16. feb 2010 De må gerne overvåge men hende jeg snakkede med nævnte det slet ikke..

Men den eneste grund til de gør det er fordi de håber at få mere samvær ud af det

• #7   16. feb 2010 Jeg ville ringe til statforvaltningen NU!!!! og rådføre mig. Så kan de sige hvordan du skal forholde dig mht. din søn i morgen tidlig og gennem sagen frem adrettet. Så snart du fortæller din historie, fortæller de også dig hvordan de mener du midlertidig skal forholde dig. :O) pøj pøj

• #8   16. feb 2010 Linda - 5 min i bil..
    Stine - Må ringe i morgen tidlig. for har sku ik lyst til han skal derop.. :S

Kommentér på:
hvad ville i gøre?

Annonce