Qtv her i aften {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om nogen ser det. Men her til aften så jeg det bare ved en tilfældighed.
I aften var der fokus på børnelokkere og pædofile osv..
Her til sidst præsentere Pernille så en kvinde som var blevet misbrugt som barn af sin EGEN FAR!
Hun får så lov til at fortælle sin historie.
Hvor det hele starter med at hendes far "jagter" hende i huset som en "leg" for ham. Derefter fanger han hende og voldtager hende.
Bare kun 8 år.
Da hun blev 12 år, opdager hun at hun er gravid. Og det er hendes fars skyld. Hun opdager det ved at hun ikke får sit lort. Efter nogle måneder opdager hendes mor det så. Da hun skulle føde, var det ikke noget med at føde på et sygehus. Kvindens mor og far smider nogle håndklæder op på spisebordet og lader hende føde der. Kvinden ser at det er en pige og hun skriger som en normal baby gør.
Kvindens far, tager så barnet og går sin vej. Derefter bliver der stille.
...........
Derefter fortæller kvinden så at hun sidder inde i sofaen hvor hendes mor og far så kommer ind og siger "det her snakker vi ikke om mere"
JEG KAN GODT SIGE JER... HOLD KÆFT HVOR FIK JEG BARE SYGT MANGE KULDEGYSNINGER... Kameraet filmede publikum - og over halvdelen af kvinderne sad med hænderne for munden eller havde åbnet sin mund. Bare af ren chok.
Godt nok har jeg læst og hørt meget om sådan noget. Men aldrig i mit liv har jeg hørt noget så chokerende før.
Jeg fik så mange tårer i øjnene og fik straks lyst til at gå ind til min egen lille søn og kramme ham.
Puuhaa...
ville bare lige ud med det
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Og får præcis som dig Pernille, lyst til at gå ind og tage min lille trold op og kramme ham!! .. Puha..
Får helt kuldegysninger bare af at læse det du har skrevet her..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Trine - jeps :s
jeg anede ikke at verden var SÅ grusom.. jo lidt.. men det her overgår min forstand :s
sep 2009
men ja... hvordan FANDEN kan man gøre sådan noget :s
sep 2009
jamen da hun prøvede at fortælle det til en på skolen, fik hun tæv af sin far
men hun har jo så meldt ham senere hen for det osv.. mere fik jeg ikke af se..
jeps.. gjorde jeg også.. og man blev endnu mere rørt bare at publikum gik helt i chok..
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Pernille Ålund snakkede om at hun havde skrevet en bog om det... Ved i hvad den hedder??
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 32
ved ikk hvorn moren kan lade som ingenting efter som hendes datter bliver voldtaget a hendes egen far ! moren er da lige så syg ..
ja ved ikk hva jeg skal skrive : jeg bliver så sur !
sep 2009
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 32
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Qtv her i aften