Forbandede læger.... {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig datter på knap to. her i 09 blev jeg så ebdelig gravid med nummer to. og rendte til gynækolog hver eneste uge pga underlivs halløj. jeg mistede så den lille 7 november. og her 1 januar kunne jeg så teste positiv igen. i mellemtiden har jeg så skiftet læge eftersom vi er flyttet. hende ringede jeg så til ang henvisning til min gynækolog. i min journal står der med stort fra 2 forskellige læger at jeg skal til skanning med det samme det var mistanke om graviditet. så vil kællingen fandemig have at jeg skal have taget en graviditets blodprøve mandag, hun tror ikke på jeg er gravid. bagefter forventer hun jeg venter nogle uger på hun har tid til første grav tjek og så først derefter må jeg få henvisningen. nu sidder jeg bare og er hammer ræd for baby er død eller der er noget galt. og skal aflyse min akut tid hos min gynækolog.
hvor jeg elsker læger idag. not. beklager længden, men er meget skuffet og bange.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Undskyld hvis det lyder hårdt (har selv mistet), men en scanning kan jo hverken forbedre eller forværrer chancerne for at du er gravid
Ellers prøv at ring til en anden læge? Jeg har været til andre end min egen læge, uden at behøve at skifte
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 204
vidste ikke man måtte gå til andre læger, må de godt udskrive henvisninger?
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 204
Forbandede læger....