Mødregruppe - er i tvivl. :/ {{forumTopicSubject}}
Hmm... jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det her.
men havde besøg af sp i dag og hun spørger så om jeg gerne ville i en mødregruppe.
jeg svarede at det vidste jeg ikke rigtig og sådan.
men egentlig sidder jeg inderst inde og er så pisse utryg. Jeg har meget lav selvtillid og selvværd og tror altid det er mig som der er noget galt med osv..
Jeg er i tvivl om jeg vil meldes ind i en gruppe - da jeg tror at folk synes jeg er en dårlig mor, eller er forvirret og sådan.. jeg er så SKIDE usikker på mig selv.
Jeg tør ikke engang sige det til min kæreste, for ved jeg vil begynde at græde over det.
Selvom han roser mig hele tiden, sidder det kun udvendig på mig, der er ikke rigtig noget der når ind til mig når folk roser mig og sådan. Det skal virkelig understreges før jeg tror rigtig på det.
Men samtidig er jeg også mega nysgerrig over at vide hvad den gruppe er og hvad der sker og sådan i gruppen. Kunne da også være meget hyggeligt at kende nogen her i omegnen og sådan..
jeg ved squ egentlig ikke hvor jeg ville hen med det her, er bare SÅ usikker på mig selv. bare jeg skriver det her så får jeg tårer i øjnene.
og nu har jeg egentlig bare lyst til at sige undskyld over jeg er i gang med at oprette dette indlæg :s
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 225
Føler med dig, for der er ingen der fortjener at tænke så dårlig om sig selv.
Desværre kender jeg det alt for godt - skal ikke længere end at kigge mig i spejlet og se en med det samme problem.
Mit råd er at du skal springe ud i det - de andre er ikke bedre end dig selvom du måske oplever de er anderledes og gør tingene på en anden måde. Du elsker Jonathan og det er dine beslutninger vedr ham præget af, ergo en god mor. Lad ikke andre får dig til at tro andet.
Hvem ved, måske er de også usikre om en masse ting.
En mødregruppe er i bund og grund bare mødre der mødes og udveksler oplevelser, gode råd, erfaringer og deler glæder og sorger omkring deres børn.
Du kunne få nogle gode veninder endda
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Hvis du er føler du har lyst men kun holder dig tilbage pga i din usikkerhed kan du så ikke evt spørge om det er ok du tager en veninde med i starten eller din mor, bare indtil du har lært dem og kende og du er lidt mere tryg ved det hele?
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
tror jeg vil genoverveje det og så lige snakke med kæresten om det, selvom han nok ikke forstår så meget
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 54 Svar: 215
du kan jo altid melde fra, hvis det ikke er noget for dig,
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Men prøv det, du kan altid sige nej t ak når du har været der første gang. Der kan du jo hurtig mærke om det er noget for dig. Det har også meget at sige, hvordan man svinger på det personlige plan.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
Kan kun anbefale det og min pige elsker at være i mødregruppe med de andre børn
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men altid hyggeligt med kaffe og boller
sep 2009
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Jeg ville faktisk rigtig gerne have været med i en , nu syntes jeg bare det er for sent ..
Hver tirsdag kan jeg komme ned i mødrehjælpens mødregruppe og være , og må ærlig talt sige at jeg næsten heller ville være det foruden .. Men tager derned engang imellem bare for og være sammen med andre med børn ...
Men skriv eller ring hvis der er noget Pernille
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
sep 2009
jul 2008
jul 2008
Mødregruppe - er i tvivl. :/