{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

hva skal jeg gøre..... {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et lille problem...

jeg kan ikk komme i kontakt med min far smiley
jeg har ikk snakket med ham i næst en mdr. (det er faktisk kun mig der ringer til ham). jeg ville så ringe og fortælle ham hvordan det gik med min mave og hva vi havde fået købt ind.. meeen han tog ikk hans tlf. jeg håbede så at han ville ringe tilbage, men det har han ikk gjort. men det gør bare så ondt at han ikk ringer selv og høre hvordan det går smiley


jeg ved at han sagde hans job op i sidste uge, af andre veje... så ved der er liv i ham...


er det for dramatisk og melde ham savnet eller skal jeg bare vente på at han kontakter mig.....

det er lidt meget svært for mig, da han er det eneste familie jeg snakker med... (meget laaaaaaaaang histiore)

så det ville være hårdt for mig osse at miste ham smiley

ja hva skal man gøre i sådan en sitiuation??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva skal jeg gøre.....
Kommentér på:
hva skal jeg gøre.....

Annonce