20. mar 2008 Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Kom lykken til os alligevel måske !? {{forumTopicSubject}}
Jaaesom nogen af jer ved står vi i den situration at der er fugt og mug , skimmelsvamp , i hele det hus vi har lejet .. Der ud over bor dem ved siden af ulovlig fordi udlejer ikke har søgt tilladelse til at der må bo to familier her .. Vi skal i gang med at køre en sag på udlejer da han ike vil give vores indskud tilbage og mener vi skal betale for at huset bliver sat i stand - men men men men .. Nu lysner det vist det hele ..
Svigerfar har tilbudt og købe en gård til os så vi kan komme til at eje i stedet for kun at leje .. så nu skal vi bare have fundet det rigtige sted .. Men FUCK hvor er det lækkert hvis det går igennem at vi kan få vores eget i stedet for ..
Ved ikke hvad jeg vil med dette men bare lige et positivt emne jeg havde brug for at komme ud med
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Vi har også fået mug/skimmelsvamp i soveværelset .. Så nu sover vi i stuen .. det er noget lort er det
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 411
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
svigerfar er både tømre og jeg ved ikke ved .. Så han er med på alt hvad der skal laves findes ses og købes hvis du forstår
tak alle i andre .. Det er også bare helt ubeskriveligt - har aldrig oplevet noget andet .. Tænkte bare DET ER LØGN da manden skrev det til mig
Kom lykken til os alligevel måske !?