28. mar 2008 Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
venner.... hvad er det? (lidt langt) {{forumTopicSubject}}
nu må i undskylde mit lidt sure indlæg, men jeg er ved at være godt træt af folk som kalder os for venner, når de ikke engang har været hos os i over et år... uhhha det var vild spændende da de hørte at jeg skulle have et barn, men jo større maven blev, jo mere blev "vennerne" væk...
Min mand og jeg har kun et hold venner tilbage efter Noah er blevet født og de har selv en datter som er 2 mdr ældre end Noah...
Alle de andre "venner" har holdt sig væk... en af mine rigtig gode veninder fra folkeskolen har ikke kontaktet mig OVERHOVEDET siden den dag Noah blev født og det var december 2008...
et andet hold venner stoppet også lige pludselig med at ringe og skrive, men uhh nu er hun gravid og så kan man bruges igen.... jeg er sgu så træt af de falske venner...
Nogle som har depå samme måde eller har prøvet det samme?
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
men jeg savner bare sådan at have venner igen...
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 732
de kommer jo sikkert selv i den sitation når de engang selv vælger at få børn men så skal de bare heller ikke begynde at kontakte mig igen foor så vil jeg være lige som de var overfor mig..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Selvom min graviditet fylder meget i mit hovede, så prøver jeg at lade være med at glemme hende.. altså høre hvordan det går med hende og sådan
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
Den dag jeg testede positiv var jeg sammen med min veninde, og hun har fulgt mig i tykt og tyndt hele vejen igennem..
Og i dag er hun min datters anden mor..
Det er lige meget om det er mig eller hende der kommer og henter gebde i dagplejen...
Tror det har meget at gøre med hvordan man selv er både som gravid og som forælder.. Hvis man som gravid har svært ved at snakke om andet end sin graviditet og det der følger med, eller om man stadig kan snakke om alt andet...
Tror sagtens man kan finde tid til veninder og venner hvis man sætter det højt.. Vi har aftalt at vi begge skal have mulighed for at være sammen med venner og bekendte uden hinanden og uden barn...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Folk begyndte at komme med undskyldninger allerede mens jeg var gravid. En af min kærestes kammerater mente ikke at han kunne komme forbi fordi jeg var gravid...øøøøh?
Andre har udtalt at de ikke vil forstyrre, at de ikke kan invitere os til fester osv fordi vi ikke kan finde en barnepige osv osv... Det gør mig faktisk vred at de så bare holder sig helt væk når de ikke engang har hørt os om tingene... Men altså, deres tab...
venner.... hvad er det? (lidt langt)