{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Børnefødselsdag (9år) {{forumTopicSubject}}

vi skal snart holde fødselsdag for min søn igen og denne gang er vi da godt nok nød til at ligge menuen om :o)
Sidste gang diskede vi da op med boller, pølser og kagemand for det troede jeg da stadig var et hit men men jeg blev klogere, intet blev rørt eller os havde alle spist hjemme fra ;o)

Nu er det så lidt hvad vi skal lave denne gang?

Jeg selv havde en ide om mini pizzaer, hjemmelavede muffins og chips, hvad synes i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnefødselsdag (9år)
  • #1   13. jan 2010 jeg sys det lyder som en meget god ide. smiley

min søster laver bunde til mini lagkager og så skære hun frugt ud og kommer i forskellige skåle og kagecreme og flødeskum og forskelligt pynt til at komme oven på. og så sætter hun det hele på bordet og så kan ungerne selv lave deres egne lagkager det er en stor succes hjemme ved dem. smiley

• #2   13. jan 2010 tor du os den går når det er drenge? måske man kunne lave lidt gulerods og agurk stave.

• #3   13. jan 2010 Lav-selv-pizza.. =) du laver bundende og smører sauce på, og så må ungerne selv bestemme hvad de gerne vil putte på af fyld.. Det var et kæmpe hit da jeg passede børn, og selv mine venne, som er i 20'erne, elsker det.. =)

• #4   13. jan 2010 Aafke. vi skal holde det i et forsamlingshus så tingene skal helst kun lige lunes :o) men ellers fin ide :o)

Kommentér på:
Børnefødselsdag (9år)

Annonce