5.897 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

spiral på afveje spiral på afveje

er i den heldige situation, at min spiral er "forsvundet". Tog til lægen pga kramper, og hun kunne ikke finde den... venter nu på, at gynækologen åbner efter ferien på mandag og håber på en hurtig tid..

nogen der har prøvet det??? tænker mest på, hvordan de så får den ud igen!!??!!

er oveni begyndt at bløde temmeligt meget, så er alt i alt ikk begejstret for situationen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spiral på afveje
  • #1   2. jan 2010 min læge kunne heller ikke finde min men da jeg så kom til gynækolog viste det sig snoren bare var for kort og den sad hvor den skulle og da jeg skulle ha den fjernet var det også hos gynækologen fordi hun kunne tage dne ud det kunne lægen jo af gode grunde ikke.

skal siges jeg også troede jeg havde tabt dne fordi jeg begyndte at bløde meget kræftigt og havde ikke blødt i 8mdr..

• #2   2. jan 2010 håber, det bare er snoren så:-) det ville være rart...

• #4   2. jan 2010 havde blandet følelser da jeg fandt ud af den stadig sad der var blevet afklaret over den ikke var der.

Håber for jer begge de stadig sidde rhvor de skal sidde smiley

Sanne det kan lade sig gøre at få skubbet snoren op så man ikke kan mærke den smiley

• #5   2. jan 2010 sanne: jeg har ikke haft min menstruation, efter jeg har fået den op, så mente min læge, at det var usandsynligt, at den var røget ud, uden jeg havde opdaget det...

fik taget en graviditetstest hos lægen, så der sku ikk være noget... træls.. det skulle jo ellers være så nemt med sådan en, men nu er jeg pludselig ikk længere så stor fan af den:-)

• #6   2. jan 2010 jeg blødte også kun lidt da jeg fik min op og havde så ikke blødt de omrking 8 mdr hvor jeg så begyndte at bløde kræftigt men den var der stadig..

• #8   2. jan 2010 Puha da - har haft min i omkring 3år nu og i omkring 2år blødte jeg slet ikke - men for et års tid siden begyndte jeg at få kraftige menssmerter og bløder nu som før smiley Men min spiral sidder der stadig - jeg kan dog ikke mærke min snor ?

• #9   2. jan 2010 Jeg har aldrig haft problemer med min spiral heldigvis sidder den som den skal på 4 år nu

• #11   8. jan 2010 har fået det tjekket, og det var bare snoren, der var smuttet op...:-)

fik at vide, at der var otte-ti ugers ventetid hos gyn, men min flinke læge mente ikk, det ku være rigtigt, så han ringede og fik en tid til mig allerede næste dag:-) super skønt, nu er vi fri for at bekymre os om anden prævention + de tanker man havde om, hvilke skader den evt kunne lave..

Kommentér på:
spiral på afveje

Annonce