{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Er du klar til at forlade denne jord?? {{forumTopicSubject}}

Glædelig bag-jul til jer alle...

Kæresten og jer sad forleden og snakkede om vi var klar til at dø hvis det skete i morgen...
Og her er kæresten helt afklaret og siger, at han har et godt liv og er glad for det han har, så ja det ville han være...
Jeg der imod syntes ikke jeg er klar til at dø jeg ville gerne nå så meget mere i mit liv, og så er der en helt anden ting som gør at jeg ikke er klar og det er at jeg ikke rigtig kan forstå meningen med at blive sat på jorden for igen at dø..

Jeg ved godt at sådan er livert og det skal alle igennem, men forstår sku ikke at man skal gøre så mange andre kede af det når man går hen og dør...

Så mit spørgsmål til dig det er: Ville du kunne gå i seng i aften velvidene om at du ikke vågnede i morgen...???

Håber ikke at denne tråd gør nogle kede af det,eller på anden måde gøre skade for det er ikke meningen..

På forhånd tak....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er du klar til at forlade denne jord??
  • #1   28. dec 2009 * Melike Ma Baby Girl *: Nu har jeg ikke selv børn men der er bare så mange mennesker i mit liv som jeg til hver en tid ikke ville forlade...
    JA det beviser bare at man skal huske og fortælle dem man elsker at de betyder noget for en og at man sætter pris på dem...

• #2   28. dec 2009 hej.
    jamen jeg ville være klar til at dø hvis det skete i morgen. har da haft et godt liv. og familien tjah alle ville vel være kede af det hvis de mistede nogen de holdte af.

• #4   28. dec 2009 miss.unimportant .: Hvor er det endelig fedt at høre at du har det sådan, bare jeg kunne sige det samme... smiley

Camilla: Ja har det lige som dig, jeg vil gerne nå at opleve de samme ting.. Der er så meget man ikke har prøvet i nu... smiley

Tusind tak for alle jeres svar, rad at se at der er nogle der vil være ærlige omkring dette svære emne...

• #5   28. dec 2009 Jeg er godt nok delt - har kun 11 dage til termin så at skulle forestille mig at være død imorgen inkluderer så også min lille søn i maven.

MEN.. havde jeg ham ikke eller have været gravid så ville jeg godt kunne sige at jeg var parat - jeg ville bare ikke vide at jeg stod og skulle dø dagen efter.

Jeg ved hvad jeg har oplevet og ved ikke hvad der venter, så kan ikke være ked af at forlade jorden på baggrund af ting jeg endnu ikke har gjort.

MEN.. bliver da ked af tanken om ikke at kunne opleve kærligheden til min forlovede hver dag som jeg gør, ikke at være hos ham psykisk og fysisk, ikke at kunne mærke ham holde om mig eller se ham smile eller le når han betragter mig og alle de små øjeblikke i løbet af dagen jeg har med ham.. hvis jeg ikke var her imorgen.

• #6   28. dec 2009 Anne Louise: Ja det med at du skal føde om 11 dage kan jeg godt følge dig i... Og ja du har da også ret i at man jo ikke ved hvad der venter en i livet frem.... Men jeg har det som dig ville være så ked af at skulle forlade min forlovede og de ting vi har sammen..

Jeg har købt bogen: Bogen til mine kære, som jeg har udfyldt for flere år siden, som kan hjælpe de efter ladte når jeg ikke er her mere.... Og kan varmt anbefale den bog...

• #7   28. dec 2009 Mor til 2 skømme unger. F: Ja jeg siger også altid jeg elsker dig til min forlovede, for har det som dig hvis det bliver det sidste jeg får sagt til ham... Jeg ved da også godt at jeg skal den vej, men er bare slet ikke parat... Er jo nok i bud og grund bange for at dø, gør det ondt at dø, hvad sker der med mig bagefter og meget mere...

Kommentér på:
Er du klar til at forlade denne jord??

Annonce