{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brugt trusse og hvad så VÆRRE er dette
  • #2   11. dec 2009 Føj for BVADR!! Syntes også at begge dele er totalt klamt

• #3   11. dec 2009 har samme mening som dig kunne jeg læse i den anden tråd hver sine lyster smiley

• #4   11. dec 2009 hvad er dit argument for at en fyr får stillet sine lyster ved at dufte til et par trusser, altås i min verden ser jeg intet galt i det. men den med bleerne sys jeg er klam... og nogle søger sågar brugtre bind og tampax til at sutte på DET ER KLAMT

• #5   11. dec 2009 det er nu ikke noget der kan bringe mit pis i kog at nogle vil købe brugte trusser

• #6   11. dec 2009 Manne. Hver sin mening, hver sin fornøjelse:) Jeg syntes det er klamt.

• #7   11. dec 2009 jeg vil gerne høre jeres argumenter for hvorofr det er klamt at sælge brugte trusser

• #8   11. dec 2009 Adr :S

Det er for klamt, trusserne kan da i det mindste vaskes, men bleerne *bræk*

• #9   11. dec 2009 trusserne skal sendes brugte til en der vidre sælger dem køber får ikke afvide hvem du er....

men den med bleer og tampax og bind det kan jeg ikkeforhold mig til det sys jeg er for perverst

• #10   11. dec 2009 ^ det der syntes jeg er MEGET værre end og gå med brugte trusser eller sælge dem .. - folk der gør sådan er jo syge i hovedet, de skulle tvangs indlægges

• #11   11. dec 2009 Manne. Hvorfor vil du høre argumenter for hvorfor man syntes det er klamt at sælge udflådsbefængte brugte trusser, for at vide at en eller anden stodder sidder med næsen godt begravet i dem og tilfredsstiller sig selv? Jeg har ikke nogen argumenter for det andet end at det kan jeg virkelig bare ikke sætte mig ind i. Jeg vil da ligeså gerne høre dig argumentere for hvorfor du syntes at det er lækkert? Men hvis det udelukkende er for at du vil starte en diskussion, så vil jeg faktisk hellere at du overser mit indlæg, for det gider jeg simpelthen ikke at diskuterer. Igen hver sine lyster, og hver sine fornøjelser. Og alle har ret til at ytre deres mening

• #12   11. dec 2009 jeg vil meget gerne argumenter for mig selv..

jeg kan ikke se noget galt i at nogle mænd og kvinder tænder på det. jeg ville være mere frygtelig ked af det hvis disse folk gik ud og voldtog eller overfaldte pige for at få deres lyster styrret. her kan de sidde privat og anonymt, og udleve deres lyst.. jeg har det fint med nogle er mærkeliger end andre, man skal have lov at have sine særheder.. jeg siger ikke det er lækkert for billiedet i mit hoved få mig til at tænke holdddd da op...

men alligevel jamen så skidt med det da hvis de nu har den lyst... så er der andre der får tjent kasse på at købe billige trusser gå i dem og sælge dem til 3 gange så meget som de har givet for dem...
    herreste gud da..

og jeg skal da være den første til at erkende jeg har en bekend der har gjort det inden hun fik børn... og hun kunne tjøæne mellem 300 og 600 kr på et par trusser alt efter hvor længe de var gået i... det er vel fint nok for hun var anonym og kunne tjæne 3000 ekstra på 2 uger for brugte trusser smiley

• #13   11. dec 2009 ''jeg ville være mere frygtelig ked af det hvis disse folk gik ud og voldtog eller overfaldte pige for at få deres lyster styrret.''

- Ja, og / eller dyr for den sags skyld. altså jeg har 2 delte menninger om det. for vi er så som vi er, nogle mærkeligere end andre . Men syntes det er meget perværst ..

^ Lille Danmark ville osse være kedelig hvis vi alle vi ens smiley

• #14   11. dec 2009 Manne. Uanset hvad det forebygger må man da gerne have lov at syntes det er ulækkert?? Og det kan jeg simpelthen ikke ændre på, for jeg syntes helt ærligt at det er overordentligt ulækkert. De skrev også at der var nogle der tissede og menstruerede i deres trusser, for derefter at vacumpakke dem og sende dem afsted BVADR! Og det kan godt være at det forbygger noget, men derfor syntes jeg personligt altså stadig at det er klamt! Det er da også langt bedre at rulle sig i babybleer, klistre dem i hovedet osv, end det er at folk gør noget seksuelt ved selve babyerne, men derfor syntes jeg fandme stadig at det er klamt og en syg tankegang.

• #15   11. dec 2009 det er også helt oki at have den holdning becca..

men som lærke skriver verde ville være kedelig hvis vi alle var ens...

• #16   11. dec 2009 Ja så ville man slet ike have noget at forarge sig over, eller noget at snakke om:)

• #17   11. dec 2009 hihihihi så skriv du til hende

• #18   11. dec 2009 hun har vist en skrue løs.....håber da at det bare er en der laver fis

• #19   11. dec 2009 Tror nu bare det er for sjov, det der bliver skrevet på den side

• #20   11. dec 2009 ja men igen det er IKKE kun på den side det bliver skrevet det er på mange

• #21   11. dec 2009 det er klaaaaamt

• #22   11. dec 2009 får sgu egentlig helt ondt af hende med bleerne, hun ved jo det er en pervers ide, men det lyder som om hun ikke lige kan styre det... bliver slet ikke foraget, syntes bare det er underligt at man kan få den slags lyster... men vi er jo egentlig dyr så kunne det stamme derfra hvis man er tættere på sit dyrevæsen???

• #23   20. dec 2009 hvis min søn´s dp mor gjorde det altså enten snusede eller solgte han´s bleer så ku det gooooodt være hun ikk var dagpleje mor mer

Kommentér på:
brugt trusse og hvad så VÆRRE er dette

Annonce