19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
boligsøgende... {{forumTopicSubject}}
Hej tøser.
Sagen er den at jeg her på det sidste har været en del igennem... den ene ting er så at fordi rødovre kommune har fucket op i deres aftaler, så står vi uden bolig pr. d. 1/1-10', og jeg søger derfor på livløs, da Noah skal ha et sted at være.
Jeg har været igennem ankestyrrelsen, statsforvaltningen, kommunens bolig service, og borgmesteren, ingen mener de kan hjælpe os med noget som helst.
Jeg søger derfor nu efter en fremleje i rødovre kommune, da jeg lige har fået lavet en uddannelses aftale med den, som gør jeg er nødsaget til at blive i kommunen for at få økonomisk støtte igennem kommunen. Problemet er så at enten så kan vi få bitte små lejligheder, ellers er huslejen skyhøj uden lige.
Jeg ville derfor høre jer, hvor søger i efter bolig?
Jeg har selv fundet og søgt følgende steder;
Boligportalen.dk
Boligstedet.dk
Lejebolig.dk
Ledigelejligheder.dk
Ledige-lejligheder.dk
Dba.dk
Bolighit.dk
Bolig1.dk
Boligbasen.dk
e-lejeboliger.dk
Lejdinbolig.dk
Boligopslaget.dk
Boligmangel.dk
Flytteklar.dk
Er der eventuelt nogen sider jeg har overset som jeg kan kigge på?
Mvh Carina :: Sonne.
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
En skam I ikke bor i Sønderborg, så kunne jeg godt ha hjulpet dig, sender dig et kram med på vejen, og håber i finder noget HURTIGT!!
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Kender ikke andre steder end dem du skriver på din liste.
Men jeg fik denne lejlighed ved at ringe rundt til folk der havde andelsboliger til salg, og spørge om jeg kunne fremleje deres bolig, for en lille merpris i boligafgiften/huslejen, da boligmarkedet jo ikke er så godt. Det tog 3 opkald, og så havde vi en lejlighed. Så det burde da være forsøget værd
sep 2008
Men altså, i må jo tage en 1 værelses hvis det er det eneste der er som i har råd til. Det var vi nødt til. Vi boede på 1 værelse på 45 kvm i 2 mdr indtil vi fandt noget andet. Og da vi boede på 1 værelse, ville kommunen desuden også gerne hjælpe
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
sep 2008
Så prøv da at finde nogle andelsboliger på www.bolig.dba.dk og ring til dem og hør om de er intr. i at fremleje. Det er en god løsning, og du lejer den jo ligesom hvis du lejede en alm bolig
De fleste er jo glade for at få f.eks 1000kr eller 1500kr ned i lommen hver mdn for at leje deres bolig ud imens krisen står på
Mht at spilde de 19.000, så får du dem jo tilbage igen, hvis i ikke smadrer lejligheden i den periode i bor der
boligsøgende...