{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

boligsøgende... {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.

Sagen er den at jeg her på det sidste har været en del igennem... den ene ting er så at fordi rødovre kommune har fucket op i deres aftaler, så står vi uden bolig pr. d. 1/1-10', og jeg søger derfor på livløs, da Noah skal ha et sted at være.
Jeg har været igennem ankestyrrelsen, statsforvaltningen, kommunens bolig service, og borgmesteren, ingen mener de kan hjælpe os med noget som helst.
Jeg søger derfor nu efter en fremleje i rødovre kommune, da jeg lige har fået lavet en uddannelses aftale med den, som gør jeg er nødsaget til at blive i kommunen for at få økonomisk støtte igennem kommunen. Problemet er så at enten så kan vi få bitte små lejligheder, ellers er huslejen skyhøj uden lige.

Jeg ville derfor høre jer, hvor søger i efter bolig?
Jeg har selv fundet og søgt følgende steder;

Boligportalen.dk
Boligstedet.dk
Lejebolig.dk
Ledigelejligheder.dk
Ledige-lejligheder.dk
Dba.dk
Bolighit.dk
Bolig1.dk
Boligbasen.dk
e-lejeboliger.dk
Lejdinbolig.dk
Boligopslaget.dk
Boligmangel.dk
Flytteklar.dk

Er der eventuelt nogen sider jeg har overset som jeg kan kigge på?

Mvh Carina :: Sonne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boligsøgende...
  • #1   6. dec 2009 Kig i lokal aviserne, nu bor jeg godt nok i Roskilde, men der er altid en del i roskilde avisen(kan du selvføgelig ik bruge til noget) tænkte bare der må være en lign avis for rødovre og omegn.

• #2   6. dec 2009 Jo, det er der os, men der har umiddelbart heller ikk været noget :S men tak for hjælpen smiley

• #3   6. dec 2009 Åh Sonne, kan desværre ikke hjælpe dig, men føler med jer! ..
    En skam I ikke bor i Sønderborg, så kunne jeg godt ha hjulpet dig, sender dig et kram med på vejen, og håber i finder noget HURTIGT!!

• #4   6. dec 2009 Hej smiley
    Kender ikke andre steder end dem du skriver på din liste.
    Men jeg fik denne lejlighed ved at ringe rundt til folk der havde andelsboliger til salg, og spørge om jeg kunne fremleje deres bolig, for en lille merpris i boligafgiften/huslejen, da boligmarkedet jo ikke er så godt. Det tog 3 opkald, og så havde vi en lejlighed. Så det burde da være forsøget værd smiley Den bolig vi bor i koster oprindeligt 3700 i boligafgift men vi giver 5200. Får så 2200 i boligstøtte og det er på en alm. lejekontrakt.

• #5   6. dec 2009 Og hvis du ikke har nogen bolig 1/1-2010 må i tage ind på Døgnvagten ved hovedbanegården, og sige i ikke har noget sted at bo. De sender jer ikke bare ud på gaden igen uden et sted at bo. Kender flere der har fået hotelværelse i x antal dage indtil de havde fundet dem en bolig. Ellers kan i prøve at ringe til Mødrehjælpen, de er også ret behjælpsomme når der er børn involveret.
    Men altså, i må jo tage en 1 værelses hvis det er det eneste der er som i har råd til. Det var vi nødt til. Vi boede på 1 værelse på 45 kvm i 2 mdr indtil vi fandt noget andet. Og da vi boede på 1 værelse, ville kommunen desuden også gerne hjælpe smiley

• #6   6. dec 2009 Isaa - problemet er vi 'kun' har 19.000 til indskud, og dem 'spilder jeg altså ikk på en 1 værelses, også står med håret i postkassen til når vi så skal betale indskud et andet sted igen.. Vi er ikk ligefrem ring smiley jeg må søge videre... Der er ikk andet for.. Og 5200 kan vi sagtens sagtens sidde for...

• #7   6. dec 2009 Jamen jeg gav 10.000 i indskud her smiley Sådan cirka (3700x3)

Så prøv da at finde nogle andelsboliger på www.bolig.dba.dk og ring til dem og hør om de er intr. i at fremleje. Det er en god løsning, og du lejer den jo ligesom hvis du lejede en alm bolig smiley

De fleste er jo glade for at få f.eks 1000kr eller 1500kr ned i lommen hver mdn for at leje deres bolig ud imens krisen står på smiley

Mht at spilde de 19.000, så får du dem jo tilbage igen, hvis i ikke smadrer lejligheden i den periode i bor der smiley

Kommentér på:
boligsøgende...

Annonce