1.009 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
13. apr 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
iphone 3g {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde der har den??? Er ved og blive sindsyg over at jeg ikke kan få mine gl numre lagt over på den... Hjælp!!!
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 435
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 435
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 435
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 435
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
Ved det fordi Jespers kammerat har en 3g, og vi har en 3gs, og der er alligevel lidt forskel på dem.. ikke udseenes mæssigt, men hvad de kan og sådan er forskelligt
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
Ja, s'eren har lige så hurtig server (mener jeg det kedder) som en playstation 2
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
iphone 3g