{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Hårtab...? {{forumTopicSubject}}

Jaa, som overskriften lyder, nogen, der ved noget om, hvad årsagen kan være??

Jeg har gennem de sidste måneder mistet en del hår, troede til at starte med det bare var alm. fældning, det sker jo af og til i perioder.. Men nu er det så slemt at jeg er nødt til at tømme risten på badeværelset hver gang jeg har været i bad, og har flere bare pletter i hovedbunden. Altså, ikke kæmpe store, men alligevel nok til at det kan ses, og mit hår er bare tyndt og slasket... :S

Har ikke nogen former for eksem, og spiser vitaminpiller hver dag....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårtab...?
  • #1   26. okt 2009 mette : er du meget stresset ?
    meget og tønke på ?

• #3   26. okt 2009 Hvis det bliver ved så kontakt din læge smiley
    er du gået over til en anden shampoo ?

Jeg skiftede på et tidspunkt shampoo, og der fældede jeg meget, dog ikke til helt bare pletter i hovedbunden

• #4   27. okt 2009 Har brugt den samme shampoo i flere år, de gode gamle striber fra matas! smiley

Synes ikke selv jeg er stresset, ikke mere end jeg plejer i hvert fald, men der er jo altid meget at se til med barn/børn i huset... + skole og alle de daglige rutiner...

Takker for svarene, gir i hvert fald lidt at tænke over, og komme et skridt nærmere! smiley Tager lige det med lægen op, hvis det blir ved at være lige voldsomt!

*Kat* - Er rigtig ked af at høre med dit hår, er oss bare min værste frygt, elsker mit lange hår, og ser nødigt at være nødt til at klippe det af. Men som du selv siger, er det klart bedre end at det selv falder af!!!

Kommentér på:
Hårtab...?

Annonce